بهبود وضعیت 46مدرسه شبانه روزی کهگیلویه وبویراحمد مستلزم مشارکت ادارات؛نهادها وبویژه بانکهای استان است.
کد خبر: ۸۸۲۵۴۵۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
معاون سیاسی امنیتی استاندار در نشست شورای آموزش وپرورش استان گفت: مدارس شبانه روزی امکان تحصیل برای دانش آموزان دوره متوسطه در مناطق روستایی و عشایری پراکنده را بوجود آورده و تعلیم وتربیت مطلوب در این مراکز مستلزم مشارکت ادارات وبانکها است.
فتاح محمدی افزود: آموزش و پرورش با بررسی کامل و آسیب شناسی این مدارس مهمترین مشکلات آنها بویژه وضعیت تغذیه، تجهیزات آموزشی و پرورشی را تهیه نماید تا به بانکهای استان برای برنامه ریزی و تهیه منابع مالی اعلام شود.
مدیرکل آموزش وپرورش استان هم به مشکلات مالی بویژه تجهیزات و وضعیت غذایی در مدارس شبانه روزی استان اشاره کرد و گفت: بهبود وضعیت مدارس شبانه روزی که بیش از 6هزار دانش آموز در آنها تحصیل می کنند مستلزم مشارکت و مساعدت همگانی است.
هادی زارع پور افزود: نخستین گردهمایی حامیان شیانه روزی در استان برگزار و برخی از بانک ها برای کمک به این مدارس تعهد کردند.
وی همچنین با اشاره به مشارکت کمیته همکاری های حوزه های علمیه و آموزش وپرورش گفت: هم اکنون در بیش از هزار و300آموزشگاه به امام جماعت فرهنگیان و در300مدرسه هم با حضور روحانی مستقر در مدرسه نماز جماعت برگزار می شود.
هادی زارع پور افزود: با توجه به کسب موفقیت های ارزشمند در حوزه قرآن، نماز و عترت در سطح ملی و برگزاری برنامه های ویژه پرسش و پاسخ با حضور طلبه ها در مدارس وفعالیت های سالانه همایش تجلیل از اعضای این کمیته ها در یاسوج و گچساران برگزار می شود.
در این نشست وضعیت فضاهای آموزشی و همچنین رفع موانع و تغییر کاربری زمین یا برخی فضاها در شهر دیشموک بررسی و تسهیل توسعه فضاهای آموزشی این شهر تصویب شد.
ارسال نظرات