خبرهای داغ:
حجت الاسلام اسماعيلي خطيب جمعه گلپایگان تصریح کرد: گورباچوف شوروی سابق در امریکا روی کار آمده تا فاتحه امریکا را بخواند .
کد خبر: ۸۸۲۵۴۶۶
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرنگار بسيج از گلپايگان، حجت الاسلام والمسلمین اسماعيلي در نماز جمعه اين هفته که در مصلی بزرگ شهرستان برگزار شد اظهار کرد: ملت ایران راه خود را شناخته است و ملت و جوانان رزمنده ایران چشم فتنه و فتنه گران را از حدقه در خواهد آورد.

امام جمعه گلپایگان گفت: امروز دیگر کسی جایگاهی برای امریکا قائل نیست و ما میز امریکا را به رسمیت نمی شناسیم چه برسد به گزینه های روی میز آن را.

وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات عنوان کرد: بدور از حزب و حزب بازی و به دور از هتاکی ها و حرمت شکنی ها نقدهای خود را بیان کنیم و کشور را از آرامش و تعادل خارج نکنیم.

خطیب جمعه گلپایگان افزود: ما به همه دولت ها نقد داشتیم ولی باید نقد منصفانه و محترمانه باشد و از افراط و تفریط دوری کنیم.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به حمایت از دولت و همه ی قوای نظام تصریح کرد: باید در سایه آرامش و هم دلی به اهداف نظام برسیم.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی با اشاره به عربده کشی های اخیر ترامپ خاطرنشان کرد: ترامپ عمق مشکلات امریکا را هم قبل از انتخابات و هم بعد از آن نشان داد.

وی ادامه داد: صدای شکسته شدن لیبرالیسم به گوش می رسد.

خطیب جمعه گلپایگان تصریح کرد: گرباچوف شوروی سابق در امریکا روی کار آمده تا فاتحه امریکا را بخواند و ظلم و ستم روا داشته به محرومین عالم را به این کشور بازگرداند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها