تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با «بسیج»:

جناح های سیاسی کشور وَبال نظام شدند

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: در حالی که قرار بود جناح های سیاسی بعنوان دو بال نظام کشور را در همه عرصه ها به پیشرفت برسانند، اما امروز وبال نظام شدند و هر کدام به دنبال سهم خواهی هستند.
کد خبر: ۸۸۲۵۴۸۱
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۹
حسین محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: برای توسعه و آبادانی کشور باید از گروه بندی و جناح بازی های سیاسی عبور کنیم و با یک وحدت و همدلی سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی را با میدان دادن به افراد مومن، متخصص، متعهد و بدون نگاه به بیگانگان به مرحله اجرا برسانیم.
 
استاد علوم سیاسی دانشگاه با تاکید بر ورود نیروهای انقلابی به میدان، توسعه کشور را تفکر بر گرفته از انقلابی گری دانست و گفت: نباید اجازه بدهیم محافظه کارها و کم انقلابی ها بین مردم ونظام فاصله بیندازند، لذا همانطور که در صنعت هسته ای، پزشکی، نانو، نظامی و موشکی به ابر قدرت منطقه تبدیل شدیم می توانیم در اقتصاد هم موفق باشیم که لازمه ان باور ما می توانیم است.
 
محمدی تصریح کرد: مذاکرات هسته ای و برجام ماهیت استکباری سیاستمداران امریکائی و جبهه غربی عربی را بر همه سلایق سیاسی مبرهن کرد تا مشخص شود که با بی اعتمادی به آمریکا باید مشکلات را برطرف کرد، اما این مهم مستلزم وحدت بین همه جناح های سیاسی است.
 
استاد علوم سیاسی دانشگاه با بیان اینکه در یک جنگ تمام عیار علیه استکبار جهانی قرار گرفته ایم خاطر نشان کرد: دشمنان نظام اسلامی تمام گزینه های روی میز خود را علیه این کشور اجرا کردند وامروز مرحله فینال استکبار ستیزی با محوریت اقتصاد و معیشت فرا رسیده است.
 
محمدی اظهار کرد: در حال حاضر توان اقتصادی کشور برای ورود به این مرحله اماده نیست و مشکلات معیشتی و بیکاری و تورم با ساختار بیمار اقتصاد داخلی بعنوان برجسته ترین نقطه ضعف بشمار می رود و دشمنان نیز بر این موضوع واقفند و تلاش می کنند تا از این حوزه به نظام اسلامی آسب جدی برسانند.
 
تحلیلگر مسائل سیاسی بیان داشت: نسخه لیبرالی اقتصاد در ۳۸ سال گذشته پاسخ نداده و ادامه این روند مشکلات فراوانی برای نظام به بار خواهد اورد لذا کسانی که در این مدت از عمر انقلاب اجازه نمی دادند انقلاب اسلامی گسترش عمودی و افقی خود را در همه عرصه ها ادامه بدهد امروز به توان نظامی کشور که مایه اقتدار این ملت و عقب نشینی دشمن شده معترض و به این نکته اعتراف کردند که در این مرحله بسیار سریع عمل شده و ما نتوانستیم به شما برسیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار