سرانجام پس از 3 روز رقابت‌های سخت و نفس‌گیر، تیم ووشو استان هرمزگان پس از زنجان بر سکوی نائب قهرمانی مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بزرگسالان آقایان ایستاد.
کد خبر: ۸۸۲۵۵۰۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بزرگسالان آقایان در حالی دقایقی پیش در ورزشگاه فولادشهر مبارکه به پایان رسید که هرمزگان توانست با کسب سه مدال طلا و یک نقره به عنوان دومی این پیکارها دست یابد و نائب قهرمان این مسابقات شود.

طاهر قاسمی ملی‌پوش هرمزگانی با کسب سه مدال طلا در بخش تالو عنوان برترین ورزشکار این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

رقابت‌های فینال در بخش ساندا در شرایطی عصر امروز برگزار شد که محمد نصیری با قبول شکست از آرمان بازیاری حریف مازندرانی خود در وزن به اضافه 90 به مدال نقره رسید تا هرمزگان نتواند نخستین جام قهرمانی خود را در رده سنی بزرگسالان بالای سر ببرد.

سرانجام پس از سه روز برگزاری این رقابت‌های سخت و نفسگیر، تیم ووشو استان زنجان با کسب 4 طلا و 2 برنز بر سکوی نخست ایستاد و سرود قهرمانی خواند و هرمزگان با 3 مدال طلا و یک نقره نائب قهرمان شد و تیم ووشو اصفهان با کسب 2 طلا، یک نقره و 4 برنز به عنوان سومی این دوره از رقابت‌ها رسید.

به گزارش فارس، رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بزرگسالان آقایان هم‌اکنون به میزبانی استان اصفهان در شهرستان مبارکه به پایان رسید و تیم ووشو استان هرمزگان با هدایت محمود مقدسی و سرپرستی عباس امامدادی در این رقابت‌ها حضور یافت.
ارسال نظرات