مسؤول سازمان بسیج اساتید هرمزگان پیگیری مسؤولان استانی نسبت به توسعه آموزش، پژوهش و فناوری دریایی را جزئی از جریان مطالبه‌گری مردم و نخبگان استان از وزیر علوم دانست.
کد خبر: ۸۸۲۵۵۰۹
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،احسان کامرانی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس ضمن تقدیر از حضور میلیونی ملت ایران و به ویژه مردم استان هرمزگان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: گویا ترامپ و هم‌پیمانانش هنوز ملت ایران را نشناخته است، او باید بداند که تهدید ایرانیان، کار را برایش سخت‌تر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ملت انقلابی ایران هرگز زیر بار حرف زور نمی‌روند، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ملت ایران پس از 38 سال تحریم‌های ناجوانمردانه، قله‌های پیشرفت و ترقی را طی کرده‌اند و به لطف خدا، قطار انقلاب در حال حرکت است و کسانی که از آن پیاده شوند سخت پشیمان خواهند شد.    

مسؤول سازمان بسیج اساتید استان هرمزگان با اشاره به سفر امروز وزیر علوم به بندرعباس گفت: خوشبختانه وزیر علوم تحقیقات و فناوری در افتتاح کشتی پژوهشی خلیج فارس در بندرعباس، کار مسؤولان استان را در توسعه دریامحور راحت‌تر کرد و شاید مطالبه و دلایل توسعه دانشگاه علوم و فنون دریایی از سوی وی، انگیزه بیشتری به مسؤولان هرمزگان بدهد.

کامرانی اضافه کرد: این فرصت مناسبی برای پیگیری این مهم از سوی استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خواهد بود تا طرح توسعه دانشگاه علوم و فنون دریایی و یک پژوهشگاه راهبردی دریایی را در استان هرمزگان توسط دولت یازدهم تهیه و مجوز آن را از دفتر گسترش وزارت علوم کسب کند.

استاد دانشکده علوم و فنون دریایی دانشگاه هرمزگان عنوان داشت: با عنایت به بازدید وزیر علوم از منطقه ساحلی و تأکید وی بر گسترش آموزش‌ها، پژوهش‌ها و فناوری‌های دریایی، امروز کار را برای مسؤولان استانی برای کسب مجوز راحت‌تر کرده است.

مسؤول سازمان بسیج اساتید استان هرمزگان در پایان سخنانش افزود: متولیان امر با تلاش و همت بلند و نگاه به چشم‌انداز آینده استان می‌توانند افتخار بزرگی در دوره مدیریتی خود به ثبت برسانند تا در پیشگاه خداوند متعال و مردم و جوانان استان هرمزگان سربلند و سرفراز شوند.
ارسال نظرات