خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی مطرح کرد
نماينده ولي فقيه در نيروي انتظامي گفت: امروز سپاه پاسداران و نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در بين نيروهاي مسلح در زمينه امر به معروف و نهي از منکر پيشتاز هستند.
کد خبر: ۸۸۲۵۵۲۱
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
پیشتازی سپاه و پلیس در اجرای امر به معروف و نهی از منکر
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام ابوتراب بهرامی در کمیته اجرایی امر به معروف و نهی از منکر فرماندهی انتظامی استان قم، با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر بر هر فرد مسلمانی واجب و سلسله مراتب نمی‌شناسد، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر از ضروریات دین بوده و انکار آن موجب شرک است.

وی با تاکید بر اینکه آمر به معروف و ناهی از منکر حقیقی خداوند است، گفت: خداوند به همه ولایت داده و می‌توانند همدیگر را امر به معروف و نهی از منکر کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر هیبت مسلمانان است و شرع مقدس تکلیف ما را در برابر آن مشخص کرده و نباید نسبت به این فریضه بی‌تفاوت باشیم.

وی افزود: امروز سپاه پاسداران و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بین نیروهای مسلح در زمینه امر به معروف و نهی از منکر پیشتاز هستند.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی ابراز کرد: امیدواریم با اقدامات خوبی که در این زمینه در حال انجام است شاهد احیای این دو واجب فراموش شده باشیم.

بهرامی گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید در نسل جوان کشور نهادینه شود و همه بی تفاوتی به آن را گناه نابخشودنی برای خود بدانند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها