خبرهای داغ:
یکی از فرماندهان بسیج مردمی عراق با بیان اینکه افزایش جنایات آل‌خلیفه سبب تحکیم اعتقادات و افزایش مبارزات مردم بحرین شده است، گفت: دیکتاتوری نظام آل‌خلیفه تنها بر عزم و اراده مردم بحرین می‎افزاید.
کد خبر: ۸۸۲۵۵۲۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷
دیکتاتوری نظام آل‌خلیفه تنها بر عزم و اراده مردم می‎افزاید‌
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‎الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری ظهر امروز در مراسم ششمین سالگرد انقلاب 14 فوریه بحرین که در تالار قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به استقامت و مقاومت ملت بحرین، اظهار داشت: این ملت بدون هیچ سلاحی در برابر ظلم نظام آل‌خلیفه ایستاده است، چراکه دوران استبداد و سرکوب  به پایان رسیده و عراق و ایران و یمن نیز بهترین شاهد این مدعی هستند.

وی بابیان اینکه آل خلیفه جنایات بسیاری در حق ملت بحرین رواداشته است، افزود: این رژیم رهبران و زنان بحرینی را بازداشت کرده، مساجد را تخریب می‌کند و به قتل جوانان می‌پردازد، همچنین شهروندان را از تابعیت بحرینی محروم کرده و به مراسمات مذهبی حمله می‌کند.

الحیدری با تأکید بر اینکه ملت بحرین هرگز از انقلاب خود عقب‌نشینی نمی‌کند، تصریح کرد: این انقلاب قطعاً به پیروزی می‌رسد، و خون شهدا زمینه‌ساز سرنگونی آل خلیفه را فراهم می‌کند، چراکه این مهم از وعده‌های الهی است.

وی خاطرنشان کرد: نظامی که از ارتش سایر کشورها یاری می‌طلبد، باید انتظار داشته باشد که نیروهای مقاومت نیز به یاری ملت بشتابند، همچنین تلاش آن‌ها برای مخدوش کردن ولی امر مسلمانان بی‌فایده است، بنابراین به ایجاد شکاف مذهبی، ملی و نژادی نپردازند.

این فعال بسیج مردمی در عراق با اشاره به اینکه افزایش جنایات آل‌خلیفه سبب تحکیم اعتقادات و افزایش مبارزات مردم بحرین شده است، گفت: دیکتاتوری نظام تنها بر عزم و اراده آن‌ها می‎افزاید، و آمادگی مردم برای رویارویی بیشتر با نظام را فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از آزادگان منطقه ازجمله نیروهای مقاومت آمادگی کامل برای یاری‌رساندن به ملت مظلوم بحرین را دارند، و این در حالی است که کشور آمریکا هیچ‌گونه وفایی نداشته و همواره دست از حمایت کشورهای هم پیمان خود برمی‌دارد.

الحیدری اظهار داشت: ان‌شاءالله جبهه مقاومت چون جمهوری اسلامی ایران، حزب‌الله لبنان، ارتش سوریه، مجاهدان پاکستانی، نیجریه، فلسطین، سوریه و بحرین با رهبری ولی امر مسلمانان در آینده‌ای نزدیک به پیروزی رسیده و سرنوشت منطقه را ترسیم می‎کند.
ارسال نظرات