معاون استاندار مازندران: دولت توجه وافری به امر فرهنگ دارد که در این بخش بیش از چهار برابر به بودجه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزوده شد.
کد خبر: ۸۸۲۵۶۰۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران کار پژوهشی را اقدام تخصصی در آموزش و پرورش دانست و اضافه کرد: لازم است آموزش و پرورش در حوزه گسترش معنویت، اخلاق و فضیلت به‌درستی وارد شود.
 
علیرضا یونسی‌رستمی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: طرح بالندگی در چارچوب فعالیت‌های پژوهشی آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه کار پژوهشی، تحقیقاتی و مطالعاتی در تمام فعالیت‌های انسانی در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی امری پذیرفته شده است، افزود: لازم است مسائل پژوهشی در آموزش و پرورش احصاء و کار تحقیقاتی و ایده‌پردازی صورت گیرد.

این مسؤول با بیان اینکه دولت در مازندران معتقد است هر چه در حوزه افزایش دانایی و معرفت هزینه شود به نوعی تولید سرمایه است، گفت: امسال استانداری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس 273 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفت که تاکنون 25 درصد آن تخصیص داده شد.

یونسی افزود: دولت توجه وافری به امر فرهنگ دارد که در این بخش بیش از چهار برابر به بودجه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزوده شد.

وی با تأکید بر اینکه افزایش بودجه فرهنگی در همه دستگاه‌های الزامی است، تصریح کرد: بعد از انقلاب احداث نمازخانه در مدارس افزایش یافت و این نشان از میل معنویت افراد جامعه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تأکید بر اینکه تقویت معنویت نسل جدید جامعه امری ضروری است، گفت: لازم است بررسی شود چگونه عشق به معنویت در مدارس گسترش یابد.

انتهای پیام/86006/ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها