خبرهای داغ:
در نامه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز به استاندار مطرح شد؛
بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز درباره مشکلات اخیر به وجود آمده در خوزستان به غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نامه نوشت.
کد خبر: ۸۸۲۵۶۸۷
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از رهیاب ،بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز درباره مشکلات اخیر به وجود آمده در خوزستان به غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نامه نوشت. 

جناب آقای دکتر شریعتی؛
شما استاندار دولتی هستید که با انتخاب استان خوزستان به عنوان مقصد اولین سفر استانی‌اش، امید حل مشکلات را در دل مردم بزرگ این دیار زنده کرد. شما استاندار دولتی هستید که رئیسش وعده حل مشکلات را داده بود.

وعده حل مشکل ریزگردها، وعده عملیاتی کردن طرح 550 هزار هکتاری ظرف سه سال و ایجاد 300 هزار موقعیت شغلی، وعده احیای کارون و پاکسازی و لایروبی اروند، وعده اختصاص درصدی از درآمدهای نفت به مردم خوزستان،وعده حل مشکلات بهداشتی و کمبود تخت‌های بیمارستانی، وعده حل مسأله فاضلاب ها و ... .

اما چه شد؟ آیا وعده ای عملی شد یا آنکه با قطعی مکرر آب و برق، روال عادی زندگی مردم مختل شده و مشکلی بر مشکلات افزوده گشت و زخمی بر زخم های کهنه مردمی که دینشان را به اسلام ادا کرده اند اضافه شد؟ آقای دکتر شریعتی؛ آیا مردم غیور خوزستان حق ندارند در جریان سرنوشت وعده های داده شده قرار گیرند؟

آیا مردمی که اکنون ماسک جزئی از وسایل ضروری زندگیشان شده است، حق ندارند چرایی مشکلات اخیر و به تعطیلی کشیده شدن مدارس و دانشگاههای فرزندانشان را مطالبه کنند؟

آیا وقت آن نرسیده است که به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم حضور مسئولین در دانشگاهها و پاسخگویی به سوالات و ابهامات دانشجویان جامه عمل پوشانده و با حضور در دانشگاه درد دلهای دانشجویان را از نزدیک بشنوید؟ 
آقای دکتر شریعتی؛ بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز به نمایندگی از دانشجویان از جنابعالی دعوت می نماید تا به دانشگاه آمده و در جلسه ای به سوالات فراوان دانشجویان پاسخ دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها