خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: دم زدن از ولایت تنها مهم نیست بلکه تن دادن به ولایت مهم است اما در بحث برجام مگر چقدر تن به ولایت دادند؟
کد خبر: ۸۸۲۵۷۱۵
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام اکبرپور در همایش مردمی یاران انقلاب در شهرستان زیرکوه با تسلیت ایام دهه فاطمیه و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، یاد و خاطر همه شهدا را گرامی داشت واظهارداشت: بیش از 60 میلیون نفر از جمعیت 80 میلیونی جمهوری اسلامی ایران، نسل بعد از انقلاب هستند و انقلاب را ندیده اند بنابراین وظیفه انقلابیون و سنگر نشینان دفاع مقدس اقتضا می کند که آن همه فضیلت را به نسل جدید و کسانی که نبودند و ندیدند که ما چگونه زندگی کرده ایم ،چه کسانی بر ما حکومت کرده اندو چه سختی هایی کشیده ایم، منتقل کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز جامعه ما به همان روحیه ای که باعث پیدایش نظام شد نیاز دارد و همان روحیه باید بماند تا این انقلاب حرکت کند.

حجت الاسلام اکبرپوربا بیان اینکه نیاز جامعه امروز ما تفکر بسیجی، مدیریت جهادی و روحیه انقلابی است، اذعان داشت: روحیه انقلابی امروز همان روحیه ای را می طلبد که در سال 56 و 57 و سالهای قبل و بعد از آن طلبید.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، ادامه داد: اگر این سه فاکتور وجود داشته باشد موتور محرکه انقلاب با سرعت به پیش خواهد رفت و در این راه ریزش هایی هم داشته و خواهد داشت اما توقف نخواهد کرد چون این سه هدف راه علاج حرکت انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه راه همه آسیب ها وادادگی در مقابل دشمن است، گفت: هر زمان که ما در مقابل دشمن دچار وادادگی شدیم باید بدانیم که دروازه همه بدبختی ها و بیچارگی ها را به رویمان باز کرده ایم بنابراین وادادگی در مقابل دشمن معنی ندارد.

اکبرپور با بیان اینکه انقلابیون شاخصه هایی دارند، اذعان داشت: اگر این مجمع مقدس در این مکان مقدس با اندیشه مبارک برگزار شده است،تفکری مقدس است چون هدف ، مقدس است و چون پا در این مسیر گذاشته ایم باید یک سری شاخصه هایی داشته باشیم و اولین شاخصه نیروهای انقلابی،ولایت مداری است.

حجت الاسلام اکبرپورادامه داد: اگر می بینیم گاهی می لنگیم علت این است که از این شاخصه های انقلابی گری فاصله گرفته ایم و فاصله گرفته اند که دچار لنگش شده اند و گرنه اگر این روحیه وجود داشته باشد معنی ندارد آدم به جای دست به دامن خدا شدن ،دست به دامن کدخدا شود.

وی با بیان اینکه بعضی ها هنوز فرق ولایت با ریاست را نمی دانند، بیان داشت: خیلی ها در همه سخنرانی ها اسم مقام معظم رهبری را برزبان می آورند اما در عمل خون به دل رهبری می کنند بنابراین دم زدن از ولایت تنها مهم نیست بلکه تن دادن به ولایت مهم است اما در بحث برجام مگر چقدر تن به ولایت دادند؟

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، تقوی و اخلاق را دومین شاخصه نیروهای انقلابی برشمرد و گفت: هر صحنه ای اخلاق خود را می طلبد و صحنه سیاست اقتضای اخلاق سیاسی شدن مهم است اما متاسفانه بعضی ها از افراد سیاست مدار ما امروز سیاست باز هستند نه سیاست مدار و سیاست باز یعنی معاویه.

حجت الاسلام اکبرپور با تاکید بر اخلاق محوری و اخلاق مداری گفت: شاخصه بعدی نیروهای انقلابی باور به توانایی های خود است اما ما در مقابل چند تکه آهن به نام هواپیما که وارد کشور می شود ذوق زده می شویم و این مخالف با شعار نه شرقی نه غربی است.

وی ادامه داد: نیروی انقلابی باید بداند که می تواند و ما این را در موشک هایمان به اثبات رسانده ایم بنابراین اگر دست خود را به زانوی خود بگیریم و یک یا علی بگوئیم کار شدنی است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی می شود و ما می توانیم .

حجت الاسلام اکبرپوربا بیان اینکه ولایت مدار انقلابی ،عدالت محور است، اظهارداشت: برخی از روستاهای استان خراسان جنوبی برای دو لیتر آب صف می کشند اما با این حال بعضی از دولتمردان ما پز می دهند که ما اینترنت به روستاها برده ایم.

وی ساده زیستی را شاخصه دیگر نیروهای انقلابی دانست و گفت: آن پیره مرد و پیره زن محرومی که در دل روستاها زندگی می کند نگاهش به زندگی مسؤولان است و زندگی ما را می بیند بنابراین باید به عنوان یک مسؤول انقلابی ساده زیستی را در دستور کار خود قرار دهیم.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، تکلیف گرایی ودشمن شناسی را از شاخصه های دیگر نیروهای انقلابی برشمرد و اذعان داشت: نیروی ولایی باید دوست را از دشمن بشناسد اما بعضی ها دشمن را دوست و دوست را دشمن می بینند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها