فرمانده سپاه ناحیه گناباد از آغاز فاز اجرایی ساخت سومین مجتمع فرهنگی آموزشی امام حسین(ع ) در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۵۷۳۵
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار علی ابراهیم‌زاده در مراسم کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع فرهنگی آموزشی امام حسین(ع) گناباد گفت: مجتمع فرهنگی آموزشی امام حسین گناباد در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع و در زیربنایی به میزان ۵۰۰ مترمربع در ۳ طبقه و ۲۷ کلاس درس احداث می‌شود.

وی اظهار کرد: برای ساخت این مجتمع ۴ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته‌شده که بیش از یک میلیارد آن جذب‌شده است.

ابراهیم‌زاده بابیان اینکه مجتمع فرهنگی آموزشی امام حسین(ع) گناباد ظرفیت پذیرش ۵۰۰ دانش‌آموز را دارد، افزود: این پروژه طی یک سال آینده با حمایت‌های مسئولان به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدعلی نبی پور؛ فرماندار گناباد نیز در این مراسم گفت: مدارس امام حسین(ع) که توسط سپاه پاسداران و آموزش‌وپرورش حمایت می‌شود دارای استعدادهای درخشان است و به‌عنوان مجموعه‌ای که کمک به آموزش‌وپرورش می‌کند، فعالیت می‌کنند.

وی افزود: لذا در سال آینده برای بهره‌برداری هرچه سریع‌تر مجتمع فرهنگی آموزشی امام حسین(ع) گناباد اعتباراتی از محل اعتبارات تملک دارایی به این مجتمع تخصیص داده می‌شود.

در حال حاضر گناباد دارای ۳ مدرسه امام حسین(ع) با ۳۰۰ دانش‌آموز است و مجتمع فرهنگی آموزشی امام حسین(ع) در خیابان امام خمینی ۱۵ مقابل خانه امید احداث می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها