خادمی مجازی شهدا برای اولین بار در کشور توسط استان علویان(مازندران) و اولین شهر، شهر فرمانده شهیدمان " حاج محمد بلباسی " در قائمشهر صورت گرفت و اولین اردوگاه مجازی ( کانال کوله بار شهری) توسط خادمین شهدای این شهر افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۲۵۷۶۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه کربلا گفت: همانطور که شهید عزیز حاج محمد بلباسی، اسوه جهاد و مقاومت، کسی که به همه ما درس خستگی ناپذیری آموخت با تکیه کلامش که "خادمی فقط حضور در مناطق عملیاتی جنوب و غرب نیست" لذا از همه عزیزان دعوت میکنیم تا همراهی مان کنند.
 
قاسم موقر با اشاره به سخنان حضرت آقا که " فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد و عرصه فرهنگی عرصه جهاد است " اظهار داشت: با توجه به استقبال قابل توجهی که در ثبت نام خادمین صورت گرفت، اکنون  بیش از 1200 نفر از خادمین شهدا در سامانه مرکزی کمیته خادمین ثبت نام بعمل آورده اند و با توجه به اینکه  امکان بکارگیری همه عزیزان در مناطق عملیاتی وجود ندارد،  تصمیم گرفته ایم تا از کلیه خادمین شهدا در شهرستان های مختلف دعوت کنیم تا در جهاد عظیم فرهنگی در فضای مجازی نقش و رسالت خادمی خود را به منصه عمل دراورند.

وی افزود: به همین منظور طی جلسه ای که با تیم فضای مجازی این سازمان برگزار شد مقرر شد تا با ایجاد اردوگاه های مجازی کوله بار به صورت شهرستانی و منطقه ای در جهت تحقق منویات  امام خامنه ای مبنی بر اینکه اگر از فضای مجازی غافل شویم و نیرو های مومن و انقلابی این میدان را خالی کنند مطمئنا ضربه خواهیم خورد باید هر کسی به اندازه وسع، توان و هنر خود در این میدان حضور یابد، گامی را در تمامی شهرستان های استان با استفاده از ظرفیت عظیم خادمین شهدای استان در جهت بصیرت افزایی و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت  مردمان عزیز و انقلابی استانمان برداریم.
 
سرهنگ موقر عنوان داشت: چرا هنگامی که کشور های دیگر برای حفاظت از فرهنگ خود در استفاده از فضا مجازی چهار چوب هایی قرار می دهند ، ما فضای مجازی را رها کرده ایم؟
 
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بزرگوارانی که به عنوان خادم مجازی حضور دارند از فعالین فضای مجازی هستند بالطبع با اهمیت کار و تاکیدات حضرت آقا و نشر فرهنگ شهادت آشنا هستند و انتظار می رود پس از اطلاع رسانی و  سازماندهی این عزیزان در اردوگاه های مجازی با همان جدیت و اراده که در منطقه و اردوگاه حضور دارند،در این اردوگاه مجازی هم فعالیت نمایند.
 
مسئول سازمان اردویی سپاه کربلا گفت: مدتی پیش مژده خادمی شهدا را داده بودیم،و گفتیم که برای همه جامانده های کاروان عاشقی خبر خوشی داریم و حالا امشب شب آغاز دهه مبارک فجر، فجری در فضای مجازی توسط خادمین شهدا ایجاد شد.
 
خادمی مجازی شهدا برای اولین بار در کشور توسط  استان علویان ،مازندران  و اولین شهر، شهر فرمانده شهیدمان " حاج محمد بلباسی " قائمشهر صورت می گیرد و  اولین اردوگاه مجازی ( کانال کوله بار شهری) توسط خادمین شهدای این شهر در این شب عزیز افتتاح شد.
 
این مقام مسئول در پایان  افزود:  ان شالله به زودی اردوگاه های مجازی کوله بار درتمام استان ایجاد خواهد شد. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها