در آئيني با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، قدرت مهرآوران به عنوان رئیس جديد آموزش و پرورش شهر اصلاندوز معرفي شد.
کد خبر: ۸۸۲۵۷۷۷
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل ازآران مغان، آئین تودیع و معارفه روسای آموزش و پرورش شهر اصلاندوز با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل و رئیس سازمان آموزش و پرورش عشایری استان اردبیل، بخشدار اصلاندوز و جمعي از مسوولان محلي در سالن جلسات آموزش و پرورش اصلاندوز برگزار شد.

در اين مراسم، کمال عالی زاده معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل همکاری مسئولان ادارات و فرهنگیان و اصحاب رسانه با رئیس جدید آموزش و پرورش اصلاندوز را خواستار شد و بر تکریم ارباب رجوع در اداره توسط عوامل آموزش و پرورش تاکید کرد.

وی ضمن قدردانی از تلاشهای فرجی در طول خدمت در آموزش و پروش اصلاندوز برای مهرآوران به عنوان رئیس جدید این اداره آرزوی موفقیت کرد.

عالی زاده در پایان متن احکام صادره از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل را قرائت و توسط بخشدار اصلاندوز تقدیم رؤساي قبلی و جدید آموزش و پرورش اصلاندوز شد.

در اين مراسم، عسگر فرجی رییس سابق اداره آموزش و پرورش منطقه اصلاندوز ضمن ارائه گزارشی از طول خدمت 45 ماهه خود در اين اداره، برای مهرآوران رئیس جدید این اداره آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.


.

ارسال نظرات