رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: در راستای برگزاری مسابقات آسیایی والیبال در اردبیل، ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد و نیروهای داوطلب مورد استفاده قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۸۲۵۷۸۹
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیماردبیل، نادر فلاحی در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات آسیایی والیبال در اردبیل اظهار داشت: مسابقات والیبال امیدهای آسیا اردیبهشت‌ماه سال 96 به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود که در قالب برگزاری این مسابقات، 16 تیم آسیایی در استان اردبیل حضور یافته و این مسابقات به دلیل اینکه حکم انتخابی مسابقات جام‌جهانی را دارد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی گفت: قطعا برگزاری این رویداد مهم بین‌المللی بدون همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل میسر نمی‌شود که امیدواریم برای میزبانی هرچه‌ بهتر این مسابقات، همان‌طوری که مقام عالی استان بارها اعلام کرده‌اند، تمامی مجموعه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان یاری‌رسان هیئت والیبال و اداره ورزش و جوانان باشند.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل افزود: برگزاری این مسابقات در راستای توسعه توریسم ورزشی در استان اردبیل به ویژه شناسایی جاذبه‌های گردشگری بسیار حائز اهمیت بوده و می‌توانیم از امتیاز میزبانی در شهر سرعین نیز، برای معرفی این شهر گردشگری و توریست‌پذیر نهایت بهره‌مندی را انجام داده و در این راستا فعالیت کنیم.

فلاحی تصریح کرد: نکته مهم در راستای برگزاری این مسابقات، استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد و نیروهای داوطلب مردمی است که هیئت والیبال استان اردبیل ساماندهی نیروهای داوطلب مردمی را در دستور کار دارد تا بتوانیم از ظرفیت سازمان‌ها و مؤسسه‌های مردم نهاد نیز در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مسابقات استفاده کنیم.

وی بیان کرد: سخنگوی هیئت والیبال استان اردبیل به عنوان سخنگوی بازی‌های آسیایی والیبال منصوب‌ می‌شود تا علاقه‌مندان برای همکاری با هیئت والیبال استان اردبیل بتوانند، اطلاعیه‌ها و فراخوان‌های مورد نظر را از این طریق دنبال کرده و برای میزبانی مناسب استان اردبیل از این مسابقات فعالیت کنند.

ارسال نظرات