استاندار اردبیل گفت: با تلاش نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی، در قانون بودجه سال آینده ۱۲ میلیارد ریال اعتبار به پارک علم و فناوری اردبیل اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۸۲۵۷۹۰
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیماردبیل، مجید خدابخش در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل که در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شداظهار داشت: خوشبختانه فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در استان اردبیل روند قابل قبولی داشته که یکی از سیاست‌های دولت یازدهم نیز حمایت از فعالیت‌ها و توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد در سطح کشور است که در استان اردبیل نیز این مؤسسه‌های مردم نهاد حمایت می‌شوند.

وی با اشاره به مشکل اشتغال در جامعه گفت: ایجاد اشتغال در دستگاه‌های اجرایی و دولتی بسیارمحدود و ناچیز است که با توجه به این موضوع باید سعی کنیم از ظرفیت بخش‌خصوصی برای احداث واحدهای تولیدی بزرگ و ایجاد اشتغال برای جوانان استان استفاده کنیم.

استاندار اردبیل افزود: خوشبختانه با تخصیص اعتبار از صندوق توسعه ملی در رابطه با مهارآب‌های مرزی در شمال استان اردبیل،‌ در حال حاضر اشتغال مناسبی در این منطقه ایجاد شده و بعد از اتمام عملیات نیز تحولی عظیم در منطقه را شاهد خواهیم بود که به عنوان مثال، در پروژه سد عمارت گرمی 550 نفر به صورت سه شیفت کار می‌کنند.

خدابخش تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌ محصولات و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز در ایجاد اشتغال بسیار مهم می‌باشد چرا که فارغ‌التحصیلان دانشگاهی می‌توانند در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان فعالیت‌های اقتصادی مناسبی را شروع کرده و به غیر از خود برای چند نفردیگر نیز اشتغال ایجاد کنند.

وی بیان کرد: پارک علم و فناوری استان اردبیل به عنوان آخرین استان کشور افتتاح شد که باید تلاش کنیم عقب‌ماندگی‌ها را برطرف کنیم که با تلاش نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی 12 میلیارد ریال اعتبار در قانون بودجه سال 96 برای پارک علم و فناوری اردبیل اعتبار تخصیص یافته است.

ارسال نظرات