خبرهای داغ:
امام جمعه سربیشه در دیدار با خانواده شهید حسن پیردل:

رشادت های شهدای عرصه نظم و امنیّت سند افتخار برای ما است

امام جمعه سربیشه با بیان اینکه گلزار مطهر شهید بزرگوار حسن پیردل را در منطقه روستای کلاته سلیمان، همچون نگینی دانست که می درخشد و مایه افتخار است گفت: سربیشه در همسایگی یکی از ناامن ترین کشورهای منطقه است و به برکت خون شهدا ما امنیت پایداری داریم.
کد خبر: ۸۸۲۵۸۰۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سربیشه و در راستای تکریم والدین معزز شهدای والامقام ایران اسلامی، امام جمعه شهرستان سربیشه به همراه سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرماندهی انتظامی شهرستان سربیشه از مادر مکرّمه شهید والامقام حسن پیردل از شهدای نیروی انتظامی این شهرستان دیدارکردند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام سنجری امام جمعه شهرستان سربیشه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی و گرامیداشت دهه مبارک فجر، از حضور در برنامه دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ابراز خرسندی نمود و خطاب به مادر مکرمه و برادران بزرگوار شهید حسن پیردل بیان داشت: در این ایام مبارک به همراه همرزمان شهید بزرگوار شما و پرسنل بنیادشهید و امور ایثارگران در خانه ای که شهید نفس کشیده و رشد پیداکرده حاضر شده ایم تا از صبر و استواری و بزرگواری شما درس و روحیه بگیریم.

امام جمعه سربیشه در ادامه بیان داشت: ما معتقدیم که شهدا زنده هستند و در نزد پروردگار روزی می خورند، این ما هستیم که زمان ما را با خود برده است و انشاالله ما هم به خیل عظیم شهدا بپیوندیم و از این غافله عقب نمانیم.

وی در بخشی دیگر از صحبت های خویش افزود: کاری که شهدای عزیز عرصه نظم و امنیت انجام می دهند کار قابل تحسینی است.

حجت الاسلام سنجری گلزار مطهر شهید بزرگوار حسن پیردل را در منطقه روستای کلاته سلیمان، همچون نگینی دانست که می درخشد و مایه افتخار می باشد و بیان داشت: شهرستان سربیشه شهرستانی مرزی در همسایگی کشوری واقع شده است که یکی از نا امن ترین کشورهای منطقه می باشد و به برکت خون شهدا و حضور همرزمان شهید والامقام حسن پیردل ما امنیت پایداری داریم و امیدواریم خداوند ما را مدیون خون شهدا از دنیا نبرد.

امام جمعه شهرستان سربیشه در خاتمه از تلاشهای بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان سربیشه در ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا و علی الخصوص مزار مطهر شهید والامقام حسن پیردل تقدیر کرد.


در ادامه، چهاردهی سرپرست بنیادشهید و امور ایثارگران سربیشه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی، از همراهی و حضور گرم و صمیمی امام جمعه شهرستان و فرماندهی انتظامی شهرستان در این دیدار تقدیر و تشکر نمود.

لازم به ذکر است که شهید والامقام حسن پیردل از شهدای نیروی مقتدر انتظامی می باشد که در سن 26سالگی در خرداد سال 93 در درگیری با اشرار کوردل مسلّح، در منطقه دهسلم نهبندان، به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

روحش شاد و راهش پر رهرو.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار