مراسم وداع با شهید زال نژاد در آمل برگزار می شود:

وداع با پاسدار شهیدی دیگر از قافله ایمان آمل در دفاع از اسلام و حرم اهل بیت(ع)

مراسم وداع با شهید مدافع حرم مصطفی زال نژاد شامگاه چهارشنبه 27 بهمن ماه در حسینیه ثارالله شهر آمل برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۲۵۸۰۷
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه آمل مراسم وداع با شهید مدافع حرم مصطفی زال نژاد شامگاه امشب چهارشنبه 27 بهمن ماه در حسینیه ثارالله شهر آمل برگزار می شود.
 علیزاده در پیام تلفنی به بسیج افزود: در مراسم امشب وداع  با این شهید مدافع حرم که از ساعت 20 و 30 دقیقه شب آغاز می شود، حجه الاسلام والمسلمین یدالله غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا به عنوان سخنران برنامه شب وداع حضور خواهند داشت.
این مقام مسئول در روابط عمومی سپاه آمل اظهار کرد: به دلیل آمادگی مردم  شهید پرور و خانواده این عروج کرده به الی الله (شهید زال نژاد)  مراسم تشییع  ساعت 3 عصر فردا پنجشنبه از مقابل سپاه شهرستان آمل  به سمت امامزاده ابراهیم(ع) این شهر برگزار می گردد.
وی همچنین اشاره کرد: به مناسبت گرامی داشت یاد شهید مصطفی زال نژاد و شهدای مدافع حرم سپاه  آمل مراسمی از ساعت 9 تا 11 صبح روز شنبه دوم اسفند ماه  در حسینیه ثار الله این شهر  برگزار می شود.
مصطفی زال نژاد  که در کمین تکفیریها، در جنوب پایتخت سوریه در  شهر "درعا"   از ناحیه سر مورد اصابت قرار گرفت و به شهادت رسید  متولد سال 1361 و از نیروهای نخبه تیپ مالک اشتر از سپاه قدس بوده است.
پدر این شهید گرانقدر از رانندگان تاکسیرانی آمل است که در مسائل مذهبی و دینی بسیار دقیق بوده و از جمله دوستداران و اعضاء هیئات مذهبی و فعال به حساب می آید.
از این شهید گرانقدر دو فرزند دختر و پسر باقی مانده تا راه پدر  را در کنار مومنین، ولایتمداران و مدافعین اسلام ادامه دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها