در جدیدترین نظرسنجی که اوایل هفته جاری از سوی سایت اقتصاد آنلاین برگزار گردید مشخص شد بیش از ۷۵ درصد شرکت کنندگان دیگر تمایلی به تولید پراید و پژو ۴۰۵ درکشور ندارند.
کد خبر: ۸۸۲۵۸۱۰
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، بر اساس نتایج نظرسنجی منتشر شده در کانال تلگرامی سایت اقتصاد آنلاین با این عنوان که "آیا شما موافق توقف تولید پراید و پژو ۴۰۵ با توجه به قیمت ارزان آن ها هستید؟"،  75درصد شرکت کنندگان موافق توقف خط تولید این دو خودرو بودند در حالی که 25 درصد شرکت کنندگان کماکان موافق ادامه یافتن تولید این دو خودرو هستند.

همچنین طرح این پرسش در صفحه سایت اقتصاد آنلاین هم برگزار شد که بررسی نتایج با کمی اختلاف نتیجه به دست آمده بالا را تایید می کند.

با وجود کاهش رغبت مردم نسبت به سوار شدن خودروهای پراید و پژو 405، چندی پیش محمدرضا فیاض، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، اعلام کرد: «چون تقاضا همچنان برای خودروهای پراید و پژو ۴۰۵ وجود دارد، تا زمانی که محصولاتی مناسب جایگزین آنها نشود، تولیدشان ادامه خواهد داشت.»

در همین حال برخی منابع خبری هم اعلام کردند که مدل 96 خودروهای پراید و پژو405 هم به زودی روانه بازار خواهد شد.

برخی کارشناسان دلیل استقبال مردم از چنین خودروهایی را باوجود اینکه تمایلی به سوار شدن این خودروها ندارد، را هزینه های نگه داری مناسب این خودروها و قابلیت نقدشوندگی این خودروها می دانند.

منبع: اقتصاد آنلاین
ارسال نظرات