خبرهای داغ:
یزدان منصوری
در هم تنیده شدن تار و پود اقتصاد مقاومتی در هرسین؛
یک کار آفرین حوزه اقتصاد مقاومتی توانست با حمایت بسیج کارگاه خیاطی خود را إحیا کرده و برای 3 نفر هم اشتغال زایی مستقیم داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۲۵۸۳۴
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۱
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرسین، ایجاد کارگاه های تولیدی کوچک زود بازده از زوایای مختلف دارای مزیت و صرفه اقتصادی بیشتری نسبت به اشکال بزرگتر آن است، کارگاه های کوچک جهت راه اندازی به سرمایه زیادی احتیاج ندارد و برای شروع فعالیت آنها  نیازی نیست تا بیرون از شهر باشد و برخی از همین کارگاه ها را می شود در سطح شهر و حتی داخل منازل مسکونی هم راه اندازی کرد.
لیلا صادقی خاور کار آفرین حوزه اقتصاد مقاومتی و ساکن شهرستان هرسین در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج از هرسین اظهار داشت: ما در اقتصاد مقاومتی و خود اشتغالی باید به سمتی حرکت کنیم که هر کارگاه کوچک و زود بازده بتواند علاوه بر اشتغال برای افراد خانواده به اقتصاد خانواده هم کمک کند.

وی افزود: اوایل امسال بود که اقدام به تأسیس یک کارگاه خیاطی در هرسین کردم که پس از مدّتی به دلیل مشکلات مالی تا مرز تعطیلی پیش رفت که  با وام اشتغال زایی بسیج سازندگی سپاه ناحیه هرسین به مبلغ 70 میلیون ریال  در زمینه تولیدی پوشاک توانستم کار خود را إحیا کرده و در آمدی برای مخارج خانواده و زندگی داشته باشم.

این کار آفرین حوزه اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: با مبلغ وامی که بسیج سازندگی به ما پرداخت کرد توانستیم برای بر طرف کردن نیازها وسایل و مواد اولیه ای را خریداری کنیم.

صادقی با بیان اینکه در حال حاضر 3 نفر در کارگاه خیاطی من به صورت مستقیم مشغول به کار هستند، اظهار داشت: در کنار این اشتغال زایی که در آمد مکفی دارند 3 نفر هم به صورت غیر مستقیم فعالیت می کنند.
ارسال نظرات