خبرهای داغ:
شیردل فرمانده پایگاه با تأکید بر لزوم الگوگیری از حضرت زهرا(س) گفت: بی بی دوعالم انسانی با ایمانی بودند که در زمینه بخشش، حجاب و حیا، زهد، صداقت، صبر، طهارت، عبادت، عصمت، علم، فضل و نور بی‌نظیر بودند و زنان جامعه وظیفه دارند این خصوصیات را مدنظر قرار داده و ادامه دهنده راه این بانوی پاکدامن باشند.
کد خبر: ۸۸۲۵۸۳۹
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج : به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) مراسمی درپایگاه حضرت سمیه (س) شهر آوا برگزار شد.

شیردل فرمانده پایگاه با تأکید بر لزوم الگوگیری از حضرت زهرا(س) گفت: بی بی دوعالم انسانی با ایمانی بودند که در زمینه بخشش، حجاب و حیا، زهد، صداقت، صبر، طهارت، عبادت، عصمت، علم، فضل و  نور بی‌نظیر بودند و زنان جامعه وظیفه دارند این خصوصیات را مدنظر قرار داده و ادامه دهنده راه این بانوی پاکدامن باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: زندگی حضرت زهرا(س) به دوران زندگی همراه با پدر و مادر و دوران ازدواج و پس از وفات پیامبر(ص) تقسیم می‌شود که هر بخش از زندگی ایشان یک درس برای جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به ولایت مداری حضرت زهرا(س) و لزوم الگوگیری از آن افزود: ولایت مداری حضرت فاطمه(س) پس از وفات پیامبر(ص) بود و اگر ولایت را به معنای وسیع بگیریم در زمان حیات پدرشان ولایت الهی داشتند و تبعیت از پدرشان ولایت مداری است.

وی تبعیت از امیرالمؤمنین(ع) و ولایت مداری را یکی از خصوصیات مهم حضرت زهرا(س) دانست و گفت: حضرت صدیقه طاهره(س) ولایت و امامت امام علی(ع) را تثبیت کردند و این مهم الگوی بی نظیری برای عالمیان است.

ودر پایان گفت:در تمامی دوران‌ها، ولایت مورد هدف تمامی دنیاطلبان برای رسیدن به اهداف شوم خود بوده است و حضرت زهرا(س) به عنوان اولین حامی و مدافع ولایت، آغازگر دفاع از حریم ولایت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها