حاجی بابایی در کنگره ملی همفکری آینده سازان انقلاب اسلامی:

دانش آموزان جریان سازان آینده انقلاب هستند

نماینده مجلس گفت: دانش‌آموزان جریان سازان آینده کشور هستند که باید در عرصه‌های فرهنگی حضور فعال داشته باشند دانش آموزان می توانند شخصیتی ملی و جهانی شوند.
کد خبر: ۸۸۲۵۸۵۵
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، کنگره ملی همفکری آینده سازان انقلاب اسلامی با حضور سردار غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، صابر ماهانی رئیس سازمان بسیج دانش آموزی و حمید رضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه، مهدی فیض معاون پژوهشی .. و جمعی از نخبگان بسیجی از سراسر ایران امروز چهارشنبه 27 بهمن ماه برگزار شد.

حمید رضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه در کنگره ملی همفکری آینده سازان انقلاب اسلامی بیان داشت: این کنگره باید منشأ ارتقای جایگاه گفتمان بسیج باشد.

وی افزود: عموم معلمان و مربیان ما در مدارس همراه و همفکر شما دانش آموزان بسیجی هستند و اگر موردی هم باشد باید گفتمان خود را بر محیط و اطرافیان خود غالب و چیره کنید.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه اظهار کرد: حضور در فعالیت‌هایی از این دست، ضرورت تحصیل را برای دانش آموزان دو چندان می‌کند زیرا علم و آگاهی اولین سلاح برای مقابله با دشمن است.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: من به عنوان معلم بر تعلیم و تحصیل دانش آموزان همیشه تاکید دارم و امروز ما نیازمند دانش آموزان پویا و فرهنگی هستیم.

حاجی بابایی گفت: ما توانسته ایم قدم های بلند و موثری را برداریم و امروز ما در دنیا، اسلام ناب و اهل بیت (ع) را ارئه کرده ایم و موفق هم شده ایم. دانش‌آموزان جریان سازان آینده کشور هستند که باید در عرصه‌های فرهنگی حضور فعال داشته باشند دانش آموزان می توانند شخصیتی ملی و جهانی شوند.

وی تصریح کرد: متاسفانه امروز برخی رفتارها با منویات مقام معظم رهبری فاصله گرفه است در حال حاضر اشرافی گری دیده می شود و البته ما تمام توان خود را برای مقابله با این رفتارها به کار گرفته ایم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار