خبرهای داغ:
استاد دانشگاه‌های استان قزوین گفت: رسانه‌ها موظف هستند فضایی ایجاد شود تا به این مسئله ازنظر تاریخی، حقوقی، بین‌المللی و غیره بررسی شود و هرگز اجازه ندهند این خیانت بزرگ مانند اتفاقات دیگر فراموش شود.
کد خبر: ۸۸۲۵۸۵۹
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
دکتر میرزایی استاد دانشگاه‌های قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، پیرامون "عقد قرارداد سفیر سوئد در خانه نخست‌وزیر ایران" اظهار کرد: از دیدگاه بنده دیگر صحبتی نمی‌توان کرد، متأسفانه دولت یازدهم از دولت‌های رکورددار در تمام عرصه‌های مختلف است که همیشه ذلت برای ما ببار آورده است.
وی ادامه داد: در تاریخ ایران بی‌سابقه بوده و حتی در دیپلماسی دنیا هرگز چنین اتفاقی رخ نداده است، آن‌وقت آمار از رشد کذایی اقتصاد می‌دهند که همش با ذلت همراه بوده است.
میرزایی افزود: حضور سفیر خارجه و دیگر مسئولان آن به دلیل عقد قرارداد بین‌المللی نه به‌منظور قرار شخصی و آن‌هم در ملک شخصی نخست‌وزیر یک ذلت ملی است . باید مردم بدانند و آگاه باشند تا در این دوره انتخاباتی آگاهانه داشته باشیم.
این مسئول تصریح کرد: گفتنی است که این عملشان نشان‌دهنده آن است که آنان نه دین‌دارند و نه عرق .
میرزایی استاد دانشگاه‌های قزوین بیان کرد: بزرگ‌ترین فایده‌ای که می‌توان از آن کسب کرد آگاه‌سازی ملت است و حداقل کار ممکنه هست .
رسانه‌ها موظف هستند فضایی ایجاد کنندتا به این مسئله ازنظر تاریخی، حقوقی، بین‌المللی و غیره بررسی شود و هرگز اجازه ندهند این خیانت بزرگ مانند اتفاقات دیگر فراموش شود تا در این فضای انتخاباتی که پیش روداریم بتوانیم دست به انتخابی درست بزنیم.
1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها