مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز؛
حجت الاسلام موحد گفت: حضور مردم در تشییع شهدای مدافع حرم پاسخ مناسبی برای افرادی است که یا از روی نادانی، جهالت، غفلت، عنود و لجوج ، از روی کینه توزی و یا حضور در صف دشمن بیان میکنند.
کد خبر: ۸۸۲۵۸۶۵
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام محمد جواد موحد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در مراسم تشییع شهید مدافع حرم "مهدی نعمایی" با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: امروز شکوه و عظمت حضور مردمی در مشایعت از پیکر مطهر و مقدسی که از جوار مضجع شریف حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) به آغوش وطن بازگشته است مثال زدنی است.

 
امنیت حاکم بر جامعه را مدیون خون پاک شهدای مدافع حرم هستیم 
 

وی با تسلیت شهادت " مهدی نعمایی" به خانواده و هم رزمان ایشان افزود: مدت ها است در فضای مجازی سخنانی به عنوان شبهه در افکار عمومی مطرح می شود، و بعضا این سیاست نظام مقدس جمهوری اسلامی که به تدبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب که در قالب دفاع از دو حرم شریف و از طرفی تامین امنیت برای کشور شبهه افکنی میکنند و افکار جامعه را مشوش ساخته اند.

موحد گفت: رسالت رسانه های خبری از جمله صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در مرکز استان البرز و برادران عزیزی که در فضای مجازی فعالیت دارند شکوه و عظمت حضور مردم را به نمایش بگذارند که این حرکت مشت محکمی بر دهان یاوه سرایان خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اظهار داشت: با توجه به اینکه یک ماه دیگر سال جدیدی آغاز خواهد شد و همه افراد با لباس های نو، در کنار خانواده و در فضایی معطر در کنار سفره هفت سین حاضر خواهند شد، اما نباید فراموش کنیم همه آرامش خود را مدیون خون شهید عزیز "مهدی نعمایی" و دیگر شهدای مدافع حرم هستیم .

حجت الاسلام موحد یادآور شد: اگر امروز دانشجویان با آرامش در کلاس های درس حضور پیدا میکنند، جوانان در امنیت ازدواج میکنند و به خانه بخت میروند و همه اتفاقات خوبی که در سراسر کشور رخ میدهد ماحصل آرامش و امنیتی است که بر جامعه حاکم است و این را  مدیون خون پاک و مقدس مدافعین حرم هستیم.

وی در پاسخ شبهات مطر شده تصریح کرد: حضور مردم در تشییع شهدای مدافع حرم پاسخ مناسبی برای افرادی است که یا از روی نادانی، جهالت، غفلت، عنود و لجوج ، از روی کینه توزی و یا حضور در صف دشمن بیان میکنند.

حجت الاسلام موحد افزود: حضور مردم پاسخی در برابر تمام افرادی است که در مقابل سیاست های جمهوری اسلامی ایران و دفاع از حریم اهل بیت در سرزمینه سوریه و یا هر نقطه دیگری ایستادگی میکنند.

وی با تشکر از علما، مسئولین و مردم اظهار داشت: این شهید بزرگوار از سال 89 در خیابان های سوریه تن به تن با دشمن جنگیده است، و در حال حاضر مزد همه جانفشانی ها و فداکاری های خود را از خداوند متعال دریافت کرده است و نام او با پرچم برافراشته ایران بالا رفته است و ما به همه شهدای مدافع حرم افتخار میکنیم .

موحد در پایان خاطر نشان کرد: در انتظار بازگشت پیکر های مطهر شهدایی که سال گذشته در سوریه به شهادت رسیده اند اما هنوز پیکر آنها به وطن بازنگشته است هستیم و به برکت خون شهدای عزیز ان شاء الله  شاهد پیروزی اسلام در سراسر عالم مخصوصا در سوریه و یمن در برابر دشمنان اسلام باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها