به همت هلال احمر؛

نجات بیماران در مناطق مختلف آذربایجان شرقی

نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرهای آذرشهر، هریس، مراغه، میانه و اهر در آذربایجان شرقی جان پنج بیمار بدحال را در مناطق مختلف استان نجات دادند.
کد خبر: ۸۸۲۵۸۷۷
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، عظیم نظری رئیس جمعیت هلال احمر آذرشهر گفت: نجاتگران پایگاه امداد جاده ای شهیدیوسف تبار هلال احمر آذرشهراین پیرمرد را که در روستای امیر دیزج دچار حمله قلبی شده بود پس از 2.5 ساعت تلاش و طی مسیر سخت گذر برفی و یخبندان روستایی به بیمارستان شهید مدنی آذرشهر رساندند.

نجات زن باردار در هریس
در عملیاتی دیگر همچنین نجاتگران هلال احمر هریس زن باردار گرفتار در برف و کولاک را در روستای میان بازور نجات دادند.

به گفته علی مجیدی؛ رئیس جمعیت هلال احمر این شهرستان امدادگران پس از چهار ساعت تلاش شبانه، زن باردار را به بیمارستان هریس منتقل کردند.

نجات خانم بیمار در اهر

نجاتگران اهر روز گذشته سه شنبه 26 بهمن درساعت ۱۹:۱۰با گزارش Eoc استان مبنی بر مصمومیت(درد شدید شکمی) خانم ۲۴ ساله ای در روستای قلعه باشی از توابع بخش مرکزی شهرستان اهر اکیپ امدادی پایگاه بین جاده ای شهدای ارسباران به روستا اعزام شدند.

بارش برف و عدم برف روبی جاده مشکلی نبود که در مقابل عزم و اراده نجاتگران قد علم کند تلاش های نجاتگران ثمر بخش بود و در ساعت ۱۹:۳۰ بر بالین بیمار حاضر شده و پس از ارزیابی و اقدامات اولیه تصمیم به انتقال بیمار به مراکز درمانی گرفته شد، ساعت ۲۰:۰۵ در سه راهی روستای حصار سیدلر بیمار به تکنسین های اورژانس تحویل داده شد.

عملیات های مشابه نجاتگران هلال احمر در مراغه، میانه

امدادگران جمعیت هلال احمر مراغه و میانه هم دیشب مریض های بدحال را در شرایط برف و کولاک از روستاهای این شهرستان ها به بیمارستان منتقل کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار