رضا ایرانمنش در گفتگو با «بسیج»:

بانیان سینما از سوژه های خوب حمایت نمی کنند

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: ما آنقدر سوژه خوب داریم که می شود در مورد آنها کار کرد و جایشان در سینمای ما خالی است ولی نمیدانم چرا بانیان سینما نه حمایت مالی می کنند و نه حمایت عملی.
کد خبر: ۸۸۲۵۸۹۹
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
رضا ایرانمنش بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: امسال در مورد جشنواره فجر باید بگویم که باعث خوشحالی برای من بود که حداقل سه چهار تا فیلم در ارتباط با دفاع مقدس مشاهده کردیم.

وی افزود: من اکثر فیلم ها را دیدم و به جز چند فیلم متاسفانه خیلی خوشایند نبودند ما دیدیم نسبت به کسانی که خوب کار کردند بی مهری شد و از این قضیه دلخور هستم.

بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: فیلم ها همه شده بدبختی زن و نامردی مردان و قتل غیر عمد و سال ها شاهد این قضیه هستیم و چیز تازه و غیر منتظره ای نیست.

ایرانمنش اظهار داشت: بانیان سینما و جشنواره فجر باید فکری راجع به سینما بکنند. ما آنقدر سوژه خوب داریم که می شود در مورد آنها کار کرد و جایشان در سینمای ما خالی است ولی نمیدانم چرا نه حمایت مالی می کنند و نه حمایت عملی.

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: زمانی سینمای ما سینمای هند شده بود و الان به قصه های ترک تبدیل شده، خوراک و ذائقه مردم را ما می سازیم بیشتر دوستان یا کمدی کار می کنند که تکیه کلام های ناخوشایند و فحش می دهند و همه برای این فیلم ها سوت و کف و دست می زنند و یا سوژه های تکراری و نا امید کننده. امیدوارم اتفاقی بیفتد که سینما از این وضعیت در آید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار