با حضور مسئولین انجام شد؛

بهره برداری از ساختمان جدید پایگاه حضرت ابوالفضل(ع) مزرعه سیف اردکان + تصاویر

در مراسمی و با حضور مسئولین، ساختمان جدید پایگاه مقاومت حضرت ابوالفضل(علیه السلام) مزرعه سیف اردکان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۲۵۹۰۹
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در سخنانی با اشاره به اهمیتپایگاه های مقاومت بسیج در مقابله با دشمن افزود: امروز پایگاه در جنگ نرم و مبارزه با دشمن نقشی اساسی ایفا می کند.

وی گفت: امروز دشمن از راههایی به ما حمله می کند که نیازی به اسلحه ندارد و ما برای مقابله با آن باید انرژی و نیروی ایمان داشته باشیم تا بتوانیم در مقابل حملات دشمن ایستادگی کنیم.

امام جمعه اردکاناظهار داشت: این همه فضاهای مجازی، سایت ها، اینترنت و شبکه های اجتماعی که در اختیار جوانان قرار دارد باعث شده است که نسل جوان ما در این جنگ نرم و فرهنگی در معرض خطر زیادی قرار داشته باشد.

وی گفت: ما نمی توانیم در این زمینه بی تفاوت باشیم و باید هرچه می توانیم قوی بشویم که علاوه بر دفاع بتوانیم حمله هم بکنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاکر افزود: نباید اجازه دهیم دشمن از این راه در دین و ایمان و باورهای اعتقادی ما نفوذ کند که اگر خدای ناکرده دشمن موفق به نفوذ بشود نه تنها دنیا بلکه آخرت و سعادت ابدی را هم از دست خواهیم داد.

وی ضمن درخواست از مردم محل برای حمایت از فعالیت های پایگاه اظهار امیدواری کرد که افتتاح این پایگاه بتواند آثار و برکات زیادی را برای اهالی محل و بویژه جوانان و نوجوانان داشته باشد.


ارسال نظرات