در سياست‌هاي كلان مملكتي برنامه و رويه ثابتي در عمل درباره ورود جوانان ...
کد خبر: ۸۸۲۵۹۸۸
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

خبرگزاری بسیج-سرویس سیاسی

مرجان کاووسی از فمنیستهای افراطی اصلاح طلب و حامی دولت با یادداشتی که روزنامه ی خانوادگی آرمان منتشر کرد به انتقاد از اقدامات دولت برای جوانان پرداخت و نوشت:جوانان آينده‌سازان اين كشور و نسل‌هاي اميدبخش و پيش برنده اهداف متعالي نظام هستند؛ عبارتي كه بارها و به كرات از زبان بزرگان و چهره‌هاي شاخص شنيده‌ايم و بارها و بارها برجستگي اين نكته توام با تاكيد را در تنوع امور جاري كشور در محافل علمي، عملياتي، امنيتي و سياسي و مديريتي لمس كرده‌ايم. اما آنچه شاهد بوده‌ايم اين بوده است كه در سياست‌هاي كلان مملكتي برنامه و رويه ثابتي در عمل درباره ورود جوانان و قرار گرفتنشان در فرصت‌ها و موقعيت‌هاي مهم كشوري كه اموري اساسي را به هدايت و مديريت بشينند، وجود نداشته است.

وی همچنین افزود:جوانان زمامدار امور سال‌هاي اول بعد از پيروزي انقلاب با تجربه‌هاي گوناگون كشور را اداره نمودند. پس همان‌گونه كه تجربه افراد مسن در اداره كشور را مزيت مي‌دانيم، نيروي جواني و تحرك و تخصص جوانان را نيز به همان اندازه بايد امتياز بي‌بديلي برشمرد و غافل از اين مساله مهم نبود كه در جامعه‌اي كه جوان است و اين جوانان با سال‌ها تحصيل و كسب تخصص با هزينه شدن از سرمايه‌هاي كشور به جايگاهي علمي و تخصصي رسيده‌اند كه آماده قبول مسئوليت هستند، در كنار نسل هاي با تجربه و از طريق انتقال تجارب نسل‌هاي پيشين مي‌توانند نقطه قوت مهمي در پيشبرد اهداف عالي نظام و كشور در مسير توسعه باشند.

لازم به ذکر است دولت تحت حمایت اصلاحات یکی از مسن ترین کابینه‌ها را در سال‌های اخیر تشکیل داده است! با این حال شنیده شدن صداهایی از داخل جریان اصلاحات برای جوان گرایی در کشور در استانه ی انتخابات سابقه دارد.

ارسال نظرات