خبرهای داغ:
رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات هواشناسی قم خبر داد
رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌‌کل هواشناسی استان قم گفت: از ابتدای ماه مهر تاکنون میانگین بارش در قم 80 میلی متر بوده است.
کد خبر: ۸۸۲۵۹۹۹
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
بارش 80 میلی متر باران در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدرضا قاضی با اشاره به وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز هوای استان قم صاف تا قسمتی ابری و گاهی با وزش باد است.

وی ادامه داد: امروز بیشترین دمای استان قم 15 درجه و کمترین دمای استان هم صفر درجه است، همچنین وزش باد در قم هم با جهت شرقی و با حداکثر سرعت 45 کیلومتر بر ساعت است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌‌ کل هواشناسی استان قم افزود: فردا هوای استان کمی ابری در برخی از ساعات با افزایش ابر و وزش باد و در پاره ای از نقاط با بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، فردا وزش باد در استان قم با جهت شمال غربی و با حداکثر سرعت 40 کیلومتر بر ساعت است.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: فردا کمترین و بیشترین دمای استان یک درجه و 14 درجه پیش بینی می‌شود، اما روز جمعه حداکثر و حداقل دمای استان قم هشت درجه و یک درجه خواهد بود.

وی ادامه داد: روز جمعه هوای استان قم نیمه ابری همراه با وزش باد نسبتا شدید و از عصر با بارش برف و باران پیش بینی می شود، روز جمعه وزش باد در استان با جهت شمالی و با حداکثر سرعت 60 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌‌ کل هواشناسی استان قم افزود: طی 24 ساعت اخیر گرم ترین نقطه استان جمکران با 15 درجه و سردترین نقطه استان قم هم دستجرد با منفی چهار درجه بوده است.

قاضی با اشاره به بارش باران در استان قم اظهار کرد: بارش از روز جمعه در استان آغاز می‌شود و تا اوایل صبح روز شنبه ادامه خواهد داشت، روز جمعه سراسر کشور درگیر بارندگی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه مهر تاکنون میانگین بارش در قم 80 میلی متر بوده است، در حالی که در سال گذشته در این مدت 73 میلی متر بارش در این شهر داشتیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها