خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان قم خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: ساعت 21 شب گذشته یک مورد درگيري منجر به تيراندازي و قتل در یکی از محلات منطقه دو قم به پلیس اعلام شد که بلافاصله پلیس در محل اعلامی حاضر شد.
کد خبر: ۸۸۲۶۰۰۳
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
درگيري مسلحانه منجر به قتل در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، هادی دیده‌ور با اشاره به حادثه قتل شب گذشته اظهار کرد: ساعت 21 شب گذشته به تاریخ 26 بهمن امسال یک مورد درگیری منجر به تیراندازی در یکی از محلات منطقه دو قم به پلیس اعلام شد که بلافاصله پلیس در محل اعلامی حاضر و مشاهده شد داخل باشگاه بدنسازی دو نفر بر اثر تیراندازی مجروح شده‌اند.

وی افزود: اورژانس 115 نیز در محل حاضر و هر دو نفر را به سرعت به بیمارستان منتقل کرد ولی یکی از آنها به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد و نفر دیگر مورد مداوا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قم ادامه داد: موضوع در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت و دادستان و قاضی ویژه قتل نیز در صحنه حاضر شدند.

وی با اشاره به علت درگیری منجر به قتل گفت: در بررسی به عمل آمده مشخص شد ضارب و مصدومین از قبل دارای اختلافات و نزاع بوده‌اند ولی ضاربین از قم متواری بودند اما در روز حادثه به قم وارد شده و با سلاح اقدام به تیراندازی کرده‌اند.

دیده‌ور با اعلام اینکه طرفین درگیری دارای سوء سوابق متعدد بوده‌اند، گفت : ضاربین شناسایی و خودروی آنها کشف شده و تلاش برای دستگیری نامبردگان ادامه دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها