خبرهای داغ:
آيت‌الله سعيدي:

دغدغه‌های مراجع تقلید در برنامه‌های فرهنگی لحاظ شود

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: باید حرمت مراجع و علما که سبب افتخار شهر قم و نظام اسلامی هستند حفظ شود و دغدغه‌های آنها نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی در طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌ها رعایت شود.
کد خبر: ۸۸۲۶۰۰۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
دغدغه‌های مراجع تقلید در برنامه‌های فرهنگی لحاظ شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اظهار کرد: قم حرم اهل بیت(ع) است و وجود حوزه‌های علمیه و مراجع عظام تقلید همگی گواه بر این است که این شهر مورد عنایت خود اهل بیت(ع) است.

وی افزود: این شهر اقتضائات و ظرفیت‌هایی دارد که باید به خوبی از آنها استفاده شود.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود مباحث و طرح‌های فرهنگی در این شهر فراتر از آنچه که است پیگیری و اجرایی شود.

وی عنوان کرد: رعایت مقتضیات شهر قم توسط یک مسؤول سبب توفیقات بیشتر آن مسوول خواهد شد و انتظار می‌رود فعالیت‌های جدید انجام و گام‌های بیشتری توسط اداره فرهنگ و ارشاد استان قم برداشته شود.

آیت‌الله سعیدی با تأکید بر حفظ حرمت و رعایت دغدغه‌های فرهنگی مراجع و علما گفت: باید حرمت مراجع و علما که مایه افتخار این شهر و نظام اسلامی هستند حفظ شود و دغدغه‌های آنها نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی در طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌ها رعایت شود.
ارسال نظرات