خبرهای داغ:
به همت سازمان بسیج سازندگی؛

از نفرات برتر گروه‌های جهادی استان قم تجلیل شد

همایش تجلیل و تقدیر از نفرات برتر گروه‌های برتر جهادی بسیجی سال ۹۵ استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۶۰۰۹
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳
از نفرات برتر گروه‌های جهادی استان قم تجلیل شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، همایش تجلیل و تقدیر از نفرات و گروه‌های برتر جهادی بسیجی، طلاب و محلات قم، عصر امروز با حضور  سید حسین فرهادی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم در مجتمع شهید آیت‌الله سعیدی برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم، با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت: هر کس که در اردوهای جهادی مشارکت می‌کند یک درجه از بقیه مردم بالاتر است، امروز شبیه‌ترین نمونه برای رزمندگان دوران جنگ و سازندگی، اردوهای جهادی است.

فرهادی ضمن با اهمیت قلمداد کردن روحیه جهادی در بین جوانان، به سخنی از مقام معظم رهبری اشاره کرد، و گفت: متأسفانه بسیاری از مسئولان فقط به حیطه کاری خودشان توجه دارند و از درد جامعه بی‌خبرند.

وی با بیان اینکه طی چند سال گذشته محوریت اصلی گروه‌های جهادی، بحث اقتصاد مقاومتی بوده است، تأکید کرد: با قاطعیت می‌توانم بگویم بسیاری از تولیداتی که با برندهای خارجی در بازار عرضه می‌شود، تولید داخل است ولی از آنجایی‌که طی سالیان متمادی، این فکر و فرهنگ را در ما القا کرده‌اند که جنس خارجی بهتر است، با مارک‌های خارجی وارد بازار مصرف می‌شود.

فرهادی ادامه داد: در صنایع موشکی و دفاعی به این باور که "ما می‌توانیم "رسیده‌ایم، اگر در صنایع دیگر نیز به این باور برسیم، شرایط اقتصادی ما متفاوت خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم با نوید  اینکه تنها یک منطقه محروم در استان وجود دارد، بیان کرد: روستای قمرود، تنها منطقه محروم استان قم است که از ضریب محرومیت 6 برخوردار است، این درحالی‌ است که در بسیاری از استان‌های کشور، مناطقی وجود دارد که از بالاترین ضریب محرومیت یعنی ضریب 9 برخوردار هستند.

وی ادامه داد: برای عمران و اشتغال این بخش، قرارگاهی بنام پیشرفت و آبادانی شکل‌گرفته، تا در ظرف مدت 3 سال این روستا به یک منطقه آباد تبدیل شود.

در پایان این مراسم از افراد برتر گروه های جهادی استان قم تجلیل و تقدیر بعمل آمد.
ارسال نظرات