خبرهای داغ:
باحضور 1350 دانش آموزدر بندرترکمن برگزار می شود ؛
مسئول حوزه بسیج دانش آموزی شهید ابوعمار بندرترکمن از برگزاری مسابقات سراسری بسیج علمی در حوزه های پیش بینی شده امتحانات شهری و روستایی شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۶۰۴۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، محسن فتحی با ذکر این خبر افزود: مسابقات علمی بسیج صبح فردا 28 بهمن با حضور 1350 دانش آموز در پایه های چهارم ابتدایی تا دهم متوسطه برگزار می شود.

وی با اشاره اینکه 8 حوزه امتحانی در شهر و روستا آماده حضور دانش آموزان است ، تصریح کرد: این مسابقات با هدف تقویت بنیه علمی و ایجاد انگیزه و بالا بردن روحیه رقابت در فضای صمیمی و سالم برای دانش آموزان برگزار می شود.

مسول حوزه بسیج دانش آموزی شهید ابوعمار بندرترکمن اذعان داشت: با توجه به سیاست و رویکرد تربیت محور و دانش آموز محور برنامه های سال ۹۵ بسیج دانش آموزی و برگزاری موفق مسابقه علمی در سال های ۹۲ ،۹۳ و ۹۴ و استقبال بی نظیر دانش آموزان و خانواده ها از این برنامه ، امسال نیز این مسابقه علمی و فرهنگی برگزار شده است به نحوی که امسال رشد چند برابری دانش آموزان نسبت به سال گذشته مشاهده می شود.

وی خاطر نشان کرد: این رقابت ها در پایه های چهارم ، پنجم و ششم ابتدایی و اول تا سوم متوسطه ، دوره اول و پایه دهم متوسطه ، دوره دوم در رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی برگزار می گردد و سازمان بسیج دانش آموزی جهت ارائه خدمات علمی و ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای درس خواندن بیشتر و بهتر اقدام به برگزاری این مسابقه نموده است.

فتحی با اشاره به افتخار آفرینی دانش آموز بندرترکمنی در مسابقات علمی بسیج سال گذشته یادآور شد: در سال تحصیلی قبل دانش آموز بسیجی عرفان کر در پایه هفتم متوسطه دوره اول موفق به کسب عنوان برتر کشوری شد.

شایان ذکر است در سال گذشته 200 نفراز دانش آموزان در مسابقات علمی بسیج شرکت کرده بودند که امسال تعداد دانش آموزان شرکت کننده به 1350 نفر رسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها