خبرهای داغ:
مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان گلستان؛

مخالفت خود رابا حضورآقای مازنی اعلام کردیم/ دعوت کنندگان باید پاسخگوی تنش ها باشند/ سخنران جناحی مانع حضور تفکرات مختلف

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان گلستان با بیان اینکه مخالفت صریح خود را با حضورآقای مازنی برای سخنرانی در دانشگاه فرهنگیان اعلام کردیم، گفت: دعوت کنندگان باید پاسخگوی تنش ها باشند.
کد خبر: ۸۸۲۶۰۷۵
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از کلاس بیست، حجت الاسلام سید مهدی قاضی زاده در خصوص شایعه حضور حجت الاسلام مازنی بعنوان سخنران مراسم چهلم آیت الله هاشمی گفت: جلسه شورای فرهنگی در روزهای گذشته برگزار و حضور ایشان از سوی تشکلی خاص در دانشگاه پیگیری شد و ما بعنوان نماینده نهاد مقام معظم رهبری نیز در همان جلسه مخالفت خود را به طور صریح اعلام کردیم.

وی افزود: مطمئنا حضور حجت الاسلام مازنی با حواشی و تنش هایی همراه و  اثرات منفی خواهد داشت و خود همین این افراد باید پاسخگو باشند .

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری با بیان اینکه سخنران مذکور برای حضور در مراسم چهلم آیت الله هاشمی رفسنجانی دعوت می شوند، افزود: از آنجایی ایشان دارای شخصیت ملی هستند مراسمی باید در خور شان ایشان برگزار شود و نباید مکانی برای فعالیت های تشکل خاص شود.

قاضی زاده ادامه داد: حضور سخنرانی جناحی بارویکرد جناحی خاص مانع حضور جریانات و تفکرات مختلف خواهد بود، لذا شایسته نیست با تنش هایی که در روز های اخیر بوجود آمده از حضور ایشان در مراسمات استفاده شود.

براساس این گزارش؛ حجت الاسلام "احمد مازنی" نماینده مردم تهران در مجلس، اصالتا اهل استان گلستان، اصلاح طلب و ازحامیان فتنه گران است که در زمانی که رهبر انقلاب فاته را خط قرمز بیان می کنند، سخن از رفع حصر سران فتنه می زند .

وی در برخی اظهار نظرهای های خود در خصوص معصومین و تحلیل هایی نیز مواردی را ایراد کرده که علما و روحانیون را به مخالفت و واکنش وا داشته است.

گفتنی است؛ قرار بود حجت الاسلام مازنی سخنران ویژه یوم الله 22 بهمن در بندرگز باشد که سخنرانی وی با مخالفت های مردمی لغو شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها