خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان:
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه ملاک انتخاب همسر باید ایمان و تقوا باشد، گفت: سنگین بودن مهریه هیچ گاه خوشبختی را در زندگی تضمین نمی کند.
کد خبر: ۸۸۲۶۰۷۹
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در همایش همسر گزینی کارکنان شاغل در سپاه اظهار داشت: ملاک ازدواج را مکان قرار ندهید چراکه شما پاسدار ان انقلاب هستید و مکان برای شما مفهومی ندارد و هر کجا که لازم باشد باید به خدمت خود ادامه دهید.

وی با بیان اینکه ملاک انتخاب همسر آینده شما باید ایمان و تقوا باشد، افزود: برای تهیه مهریه باید خانواده‌ها توجیه باشند و مهریه‌ها را سنگین نگیرند چراکه سنگین بودن مهریه هیچ گاه خوشبختی را در زندگی تضمین نمی کند.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: هر کس که بیانات و روش‌های رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار می‌دهد نباید مهریه را بیشتر از 14 سکه قرار دهد چراکه ایشان بیشتر از 14 سکه را عقد نمی کنند.

وی گفت: توکل به خدا باید در زندگی ساری و جاری باشد و این امر مهم در انتخاب همسر باید بسیار مورد توجه قرار گیرد البته تدبیر و تحقیقات لازم نیز باید انجام گیرد.

ابوحمزه ضمن اشاره به وظایف خطیر پاسداران در صیانت از نظام و انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: مواردی مانند نداشتن درآمد بالا، وام و نداشتن مسکن و.... نباید مانع ازدواج پاسداران شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات