معاون فرهنگی اجتماعی دبیر خانه شورای نمایندگان ولی فقیه در امور اهل تسنن عنوان کرد

تقویت اعزام کاروان های راهیان نور اهل تسنن به سرزمین های نور

ساجدی گفت:اعزام روحانیون اهل تسنن و نمایندگان ولی فقیه در استان های اهل تسنن به مناطق عملیاتی دفاع مقدس،در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۸۲۶۱۱۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، محمود ساجدی معاون فرهنگی اجتماعی دبیر خانه شورای نمایندگان ولی فقیه در امور اهل تسنن در خصوص همکاری این مرکز با سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری بسیج در زمینه  اعزام  رو حانیون اهل تسنن ونمایندگان ولی فقیه در استان های اهل تسنن اضهار داشت: با همکاری و هماهنگی سازمان اردویی ،راهیان نور و گردشگری بسیج، اعزام روحانیون اهل تسنن و نمایندگان ولی فقیه در استان های اهل تسنن به مناطق  عملیاتی دفاع مقدس صورت خواهد گرفت.
وی ادامه داد: در نشستی با سردار سلیمانی رئیس سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری بسیج، همکاری لازم را جهت اعزام های پیش بینی شده به مناطق عملیاتی راهیان نور را اعلام داشتند و برنامه های پیش بینی شده در این زمینه را صادر نمودند تا در زمان مشخص اجرایی شود.
ساجدی یادآور شد: یکی دیگر از اهداف  این دیدار دوجانبه، انتقال تجربیات و اقدامات این سازمان در جهت پیشبرد برنامه های دبیر خانه شورای نمایندگان ولی فقیه در امور اهل تسنن است.
 
وی در پایان یادآور شد سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری بسیج در طول سالیان اخیر فعالیت های ارزنده و قابل توجهی داشته است که نیازمند انتقال به سایر نهادها است، اظهار داشت: از تلاش های مسئولان راهیان نور تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم که روز به روز شاهد توسعه این اردوها باشیم.
کوله بار
ارسال نظرات