رسیدگی به مراجعه کنندگان کمیته امداد از جامعه ارزشمند، مقدس و در راستای شرع مقدس اسلام انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۶۱۲۳
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان در در دیدار با مدیر کل کمیته امداد زنجان با اشاره به اینکه دین مبین اسلام دین رأفت، مهربانی و نوع‌دوستی است، گفت: رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان از برترین عبادات است.

حجت‌الاسلام حسن بیات با اشاره به وضعیت خاص مراجعه کنندگان کمیته امداد افزود: رسیدگی به این قشر از جامعه ارزشمند، مقدس و در راستای شرع مقدس اسلام انجام می‌شود.

وی زنجان توسعه مشارکت‌های مردمی و ترویج امور واجب دینی به ‌ویژه در حوزه زکات را موجب فراهم کردن تقویت همبستگی‌های اجتماعی اعلام و اظهار داشت: ترویج روحیه نوع‌دوستی و دستگیری از نیازمندان در کمیته امداد موجب شده محیط مناسبی برای خدمت‌رسانی در این نهاد مقدس با حضور خیران و نیکوکاران فراهم شود.

مدیر حوزه‌های علمیه استان تصریح کرد: تبیین نوع خدمات و اثرگذاری خدمات کمیته امداد در جامعه توسط اقشار مختلف و برجسته‌سازی فعالیت‌ها موجب ارتقای سطح اعتماد خیران به این نهاد خواهد شد.

مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان همچنین بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های تبلیغی در اطلاع‌رسانی فعالیت‌های این نهاد نیز تاکید کرد و گفت: این امر نیز مشارکت بیش از پیش خیران را به دنبال خواهد داشت.

گفتنی است، در پایان این جلسه تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین به مدت سه سال منعقد شد.


ارسال نظرات