مراسم وداع شهید مدافع اسلام در حسینیه ثارالله آمل برگزار شد
مراسم شب وداع پاسدار آملی مدافع اسلام مصطفی زال‌نژاد با حضور هم‌هیأتی هایی که همه عاشقش بودند و می‌خواستند لحظه‌ای کنار این مرد خدایی بگذرانند در فراغ یار برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۶۱۲۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مصطفی مرد بود، مرد میدان‌های نبرد با اجنبی‌های نجس که نوک پیکان اسلحه‌شان حرم پاک زینبی را نشانه رفته است.

رفته تا اثبات کند از پای هر اجنبی پست به نزدیکی حرم عمه سادات نزدیک شود سر از پا نشناخته و با تمام مشکلات روزمره و دلبستگی به دو دردانه حاصل همه زندگی‌اش اهل بیت را به خانواده، زن و فرزند ترجیح می‌دهد.

مرد بود و امشب مردان دیار هزار سنگر آمل که نابودی کمونیست‌ها را رقم زده و با تقدیم 41 شهید در حماسه مردمی سال 1360 زخم تازه در گوشه جان خود دارند، مردانه برای وداع آمدند.

 

از زن، مرد، کوچک، بزرگ، پیر و جوان گریه‌کنان و اشک‌ریزان داغ فراغ مصطفی مدافع را با داغ بیشمار صحرای کربلا گره زدند و به یاد اهل بیت سر و سینه‌زنان با یار جوان حریم اهل بیت وداع کردند.

صبح روز گذشته بود که خبر شهادت پنجمین مدافع حرم دیار استوار دماوند کوه دست به دست چرخید و پدر و مادر نالانش هر لحظه فرزند خود را فراموش کرده و به یاد فرزند فاطمه(س) افتادند.

خوش به حال کربلایی مصطفی و همه مدافعان حریم امن اهل بیت در عراق و سوریه که جانانه رفتند ولی همچنان بار امانت بر دوش‌مان سنگینی می‌کند، روز به روز سنگین‌تر می‌شود و خدا نکند روزی را شاهد باشیم که با شرم‌ساری بلند فریاد بزنیم: "شهدا شرمنده‌ایم".

ارسال نظرات
پر بیننده ها