دستاوردهای انقلاب موجب شکسته شدن ابهت پوشالی جنایتکاران شده و بیداری اسلامی در تمام دنیا را به دنبال داشته است.
کد خبر: ۸۸۲۶۱۲۹
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در جمع امدادگران بسیجی شهرستان ایجرود ضمن تشریح اهداف کمیته امداد در دهه چهارم فعالیت این نهاد بر بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت خیران در امر خدمت‌رسانی تاکید کرد.

هدایت صفری با اشاره به حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه افزود: این حضور نشان داد که همچنان مردم پای این انقلاب و آرمان‌های آن محکم و استوارایستاده‌اند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلاب مردمی و برمبنای الهی شکل گرفته است، افزود: اکنون از انقلاب اسلامی به عنوان مردم‌سالاری دینی یاد می‌شود، چرا که مردم در همه امور تصمیم‌گیری‌های مربوط به کشور نقش موثر و فعال دارند.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های جهانی، دینی، اجتماعی و دفاعی گفت: دستاوردهای انقلاب موجب شکسته شدن ابهت پوشالی جنایتکاران شده و بیداری اسلامی در تمام دنیا را به دنبال داشته است.

صفری با بیان اینکه یکی از دستاوردهای مهم انقلاب تأسیس نهادهایی انقلابی که برگرفته از تفکر و اندیشه بسیجی و جهادی بود که یکی از آنها کمیته امداد است، تصریح کرد: افتخار ما امدادگران در این است که وظیفه رسیدگی به نیازمندان و ایتام را عهده‌دار شده‌ایم که ائمه معصومین(ع) نیز خود عهده‌دار این مسئولیت بوده‌اند.

وی با اشاره به کارکردهای مثبت و تاثیرگذار کمیته امداد در خودکفایی و توانمندسازی مددجویان افزود: خوشبختانه کمیته امداد در ترویج تفکر بسیجی، کار فرهنگی و تقویت باورهای دینی، نوآوری و شکوفایی و اصلاح الگوی مصرف نیز اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

ارسال نظرات