پرونده‌های حوزه انفال از قبیل جنگل‌خواری و دریاخواری از سری پرونده‌های است که در شورای حفظ حقوق بیت‌المال با حساسیت ویژه‌ای از سوی رئیس کل دادگستری پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۶۱۳۱
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها حضور یافت.

وی در پاسخ به سؤالی درباره پرونده‌های حوزه انفال اظهار کرد: پرونده‌های این حوزه جنگل‌خواری، دریاخواری از سری پرونده‌های است که در شورای حفظ حقوق بیت‌المال با حساسیت ویژه‌ای از سوی رئیس کل دادگستری پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیگیری پرونده‌ها در تمامی دادسراها مورد توجه است، افزود: به محض وصول گزارش از طریق مردم و یا ضابطان نیروی انتظامی این پرونده‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

جعفری با اشاره به اینکه در سال 95 رشد قابل توجه‌ای در رسیدگی به پرونده‌ها مربوط به زمین‌خواری داشتیم، یادآور شد: در سال 96 حساسیت بیشتری در بحث حقوق انفال زمین‎خواری، دریاخواری و دریا داریم.

دادستان مرکز استان مازندران با اعلام اینکه در سال 95 آمار زمین‌خواری در استان کاهش یافت، گفت: پرونده‌های که در سال‌های گذشته گشوده شد در حال حاضر مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته است.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر تخلف‌های انتخاباتی افزود: تاکنون یک مورد گزارش برای برخی از رسانه‌های که شروع به تبلیغات انتخاباتی کردند مورد بررسی قرار گرفت و این موضوع به عنوان پیشگیری از تخلفات به معاونت پیشگیری ارجاع داده شده است.

دادستان مرکز استان اضافه کرد: برنامه ویژه‌ای برای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در حال اجرا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها