عصر امروز پنجشنبه از مقابل سپاه شهر هزار سنگر مازندران:
پیکر پاک شهید مدافع حرم مصطفی زال نژاد ساعت 15 عصر امروز پنج‌شنبه از مقابل حسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل تا گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) بر روی دست مردم شهیدپرور تشییع شده و در قطعه شهدای این امام‌زاده خاک‌سپاری می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۶۱۳۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل با اعلام اینکه شهید زال‌نژاد حین مبارزه با عوامل تروریست تکفیری در استان درعا جنوب سوریه به شهادت رسید، تصریح کرد: پیکر پاک این شهید ساعت 15 عصر امروز پنج‌شنبه از مقابل حسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل تا گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) بر روی دست مردم شهیدپرور تشییع شده و در قطعه شهدای این امام‌زاده خاک‌سپاری می‌شود.

احمد سیفیان‌عمران در حاشیه وداع مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار آمل با پیکر شهید مدافع حرم اهل‌بیت مصطفی زال‌نژاد اظهار کرد: شمار شهدای مدافع حرم شهرستان آمل در راه دفاع از حریم پاک اهل بیت(ع) به پنج شهید رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شهید مدافع حرم مصطفی زال‌نژاد روز سه‌شنبه در سوریه طعم شیرین شهادت نوشید، افزود: مراسم وداع با شهید پس از ورود پیکر پاک‌شان به وطن، شب گذشته با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار، خانواده شهدا و ایثارگران و مسئولان در حسینیه ثارالله سپاه برگزار شد.

این مسؤول با بیان اینکه شهید زال‌نژاد متولد سال 1361 بوده و حین شهادت 34 سال سن داشت، خاطرنشان کرد: از این مدافع حرم یک دختر 9 ساله و یک پسر 3.5 ساله به یادگار ماند.

سیفیان با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت شهید زال نژاد روز جمعه 29 بهمن ماه ساعت 11 در مصلای میربزرگ شهرستان آمل، گفت: مراسم دیگر نیز از ساعت 9 صبح روز شنبه هفته آینده در حسینیه ثارالله سپاه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هفتمین روز شهادت شهید مدافع حرم زال‌نژاد روز دوشنبه دوم اسفند ماه از ساعت 10 صبح در مصلای میربزرگ برگزار شده و پس از آن دسته‌روی به سوی گلزار شهدای آستان امام‌زاده ابراهیم (ع) انجام می‌شود.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل با اشاره به اینکه مازندران 36 شهید دفاع از حرم اهل بیت در سوریه و عراق تقدیم کرده است، گفت: شهیدان اسماعیل حیدری، هادی جعفری، روح‌الله صحرایی، رضا حاجی‎زاده و مصطفی زال‌نژاد پنج شهید مدافع حرم از دیار هزار سنگر هستند.

سیفیان گفت: شهرستان آمل تاکنون بیش از یک‌هزار و 40 شهید در روزهای سخت پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال جنگ تحمیلی، دفاع از حرم و مرزهای کشور تقدیم اسلام کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها