خبرهای داغ:
به همت حوزه شهید رجایی:

پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) قم افتتاح شد

به همت حوزه شهید رجایی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) مسجد امام خمینی(ره) با حضور مسئولین و نماز گزاران در خیابان دانیال نبی(ع) افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۲۶۱۴۶
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳

پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) قم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، علی عرب خراسانی فرمانده حوزه شهید رجایی در این مراسم ابراز داشت: همکاری و هماهنگی هیئت امنا مساجد، امام جماعت و کانون فرهنگی هنری و پایگاه بسیج موجب خیر وبرکت و رفع مشکلات و آسیب هایی که در جامعه وجود دارد و باعث جذب جوانان و نوجوانان بسوی ارزشهای انقلاب اسلامی می شود.

وی افزود: هر چه تعامل در مساجد بهترو بیشتر باشد موجب پیشرفت و انسجام امور محل و اهالی خواهد شد.و ایجاد پایگاه بسیج یک نعمت الهی در مساجد است که شامل حال نمازگزاران و اهالی محل گردیده است.

امیر حسین مرادی فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در این مراسم بیان داشت: در بسیج 4 اصل مهم و تأکید شده وجود دارد که شامل فرهنگی، سازندگی، علمی و رزمی می باشد و وجود ظرفیت خوب این پایگاه انشاءالله ثمرات آن نصیب خود اهالی محل و مسجد خواهد شد.

وی افزود: این پایگاه های بسیج باید جوانان و نواجوانان را به سوی مسجد جذب نمایند و اعتقادات و تفکر جوانان و نوجوانان را با ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی آشنا کنند و آنها را پایبند به انقلاب اسلامی سازند.

مرادی در ادامه افزود: جوانان با روحیه انقلابی، جهادی و شهادت طلبی می توانند در مقابل تهدیدات دشمنان اسلام و انقلاب محکم بایستند و از انقلاب و نظام اسلامی دفاع نمایند. و دشمنان نتوانند لحظه ای در این جامعه اسلامی نفوذ نمایند.

وی در پایان افزود: اگر جوانان باور داشته باشند که دین اسلام دین نجات بخشی بشر از فنا و نابودی است و به احکام و ارزشهای آن عمل نمایند. هرگز فریب وعده ها و توطئه های دشمنان انقلاب و اسلام را نخواهند خورد و به گمراهی دچار نمی شوند.

ارسال نظرات