با انتخاب 210 دانشجوی شاهد و ایثارگر از دانشگاه‎های علوم پزشکی سراسر کشور در مرحله نهایی جشنواره علمی پژوهشی، 170 نفر شرایط احراز را کسب کردند که 17 نفر از دانشگاه‌های مازندران، گیلان، گلستان، بابل، سمنان و شاهرود به این مرحله راه یافتند.
کد خبر: ۸۸۲۶۱۵۲
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه‎های علوم پزشکی منطقه یک آمایش کشور تصریح کرد: از بین 210 دانشجوی منتخب، 170 نفر براساس شاخص‌های ارسالی از اداره‌کل شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مرحله نهایی راه یافتند، در منطقه یک که شامل مازندران، گیلان، گلستان، بابل، سمنان و شاهرود نیز 17 نفر معدل بالای 17 را به‎دلیل کارهای پژوهشی خوب و فعالیت‌های فرهنگی مناسب به‎دست آوردند.
 
سیمین بابایی در مراسم تقدیر از دانشجویان برتر علمی پژوهشی شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان منطقه یک آمایشی کشور، اظهار کرد: شاهد حضور دانشجویانی هستیم که یادگاران پدران بزرگوار خود هستند، آنهایی که برای صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ و حراست دین و ارزش‎های اسلامی علیه ظلم و ستم به نبرد برخواستند و جان خود را فدا کردند.

وی با اشاره به انتخاب 210 دانشجوی شاهد و ایثارگر از دانشگاه‎های علوم پزشکی سراسر کشور در مرحله نهایی جشنواره علمی پژوهشی، افزود: از این تعداد، 170 نفر شرایط احراز را کسب کردند که 17 نفر از دانشگاه‌های مازندران، گیلان، گلستان، بابل، سمنان و شاهرود به این مرحله راه یافتند.

این مسؤول ادامه داد: سه نفر نیز به‌عنوان برترین‎های علمی پژوهشی دانشگاه‎های علوم پزشکی منطقه یک انتخاب می‎شوند که در مراسم جشنواره ملی ایثار در 10 اسفندماه امسال‌ از آنها تجلیل می‌شود.

بابایی گفت: یک‌هزار و 200 دانشجوی شاهد و ایثارگر در منطقه یک آمایش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحصیل می‎کنند که از این تعداد، 300 نفر در دانشگاه علوم پزشکی مازندران تحصیل می‌کنند.

به گزارش فارس، زهرا الله‌قلی‌پور از دانشگاه علوم پزشکی مازندران در رشته داروسازی، مهدی بابایی هتکه‌لویی از دانشگاه علوم پزشکی مازندران در رشته دندانپزشکی و فاطمه نقی‌پور درزی از دانشگاه علوم پزشکی بابل در رشته دندانپزشکی، نفرات راه‌یافته به جشنواره ملی ایثار دانشجویان شاهد و ایثارگر هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها