فرماندار نیر تاکید کرد:

خدمت رسانی بهتر به مردم با استفاده از اصول صیانت از حقوق شهروندان و عفاف و حجاب

فرماندار نیر گفت: باید ضمن ارزیابی از عملکرد ادارات دولتی، با استفاده از اصول صیانت از حقوق شهروندان و عفاف و حجاب، زمینه خدمت رسانی بهتر به مردم فراهم شود.
کد خبر: ۸۸۲۶۱۹۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بیسج از نیر به نقل ازنیریمیز، مهدی احمدی فرماندار شهرستان نیر در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی که با حضور اعضاء در محل فرمانداری تشکیل شد به سیاست های دولت تدبیر و امید و احترم به حقوق شهروندی اشاره کرد و گفت: احترم به حقوق شهروندی جزو برنامه های دولت تدبیر و امید است به همین خاطر است که این دولت منشور حقوق شهروندی را تدوین و اجرایی کرده است.

وی با تاکید بر استفاده از ابزار مختلف در راستای اشاعه حقوق شهروندی، یادآور شد: منشور حقوق شهروندی توسط رئیس جمهور ابلاغ شده که دستگاه های اجرایی می بایست در راستای این منشور و با بهره گیری از مفاد آن در دوره های زمانی متناوب پیامی فرهنگی را تهیه و در محیط دستگاه خود نصب کنند.

احمدی افزود: باید ضمن ارزیابی از عملکرد ادارات دولتی، با استفاده از اصول صیانت از حقوق شهروندان و عفاف و حجاب، زمینه خدمت رسانی بهتر به مردم فراهم شود.

وی ارزیابی عملکرد ادارات دولتی را در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم موثر دانست و افزود: مدیران دولتی گزارش های ماهانه خود را در زمینه پیاده سازی اصول و موارد صیانت از حقوق شهروندان و عفاف و حجاب به صورت منظم به فرمانداری ارائه دهند.

فرماندار نیر در ادامه با لازم دانستن مقوله آموزش به کارکنان، خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی و دوره های ضمن خدمت، تشویق کارکنان ساعی و ارشاد متخلفین، تبلیغات و فضاسازی محیط می تواند به بهبود عملکرد کارکنان در مسیر خدمت رسانی بهتر کمک کند.

احمدی درادامه افزود: با برپایی میز خدمت در ورودی ادارات می توان ضمن راهنمایی مراجعین و آشنایی ایشان با روند کار و قوانین و مقررات، از سردرگمی افراد در ادارات دولتی جلوگیری کرد.

وی از مدیران ادارات دولتی خواست نسبت به رعایت اصول عفاف و حجاب همت کنند و ضمن تدوین و ترویج منشور عفاف و حجاب در اداره، برنامه های آموزشی کارکنان را در دستور کار قرار دهند.

فرماندار نیر افزود: اجرای برنامه های فرهنگی و تبلیغی، خدمات مشاوره ای و تبلیغات محیطی به ترویج عفاف و حجاب در ادارات کمک می کند و مدیران باید از آثار و تولیدات فرهنگی و هنری با موضوع عفاف و حجاب حمایت کنند.

ارسال نظرات