سردار غیب پرور:

فلسفه وجودی بسیج طلاب و روحانیون قوام انقلاب اسلامی است

سردار غیب پرور گفت: فلسفه وجودی بسیج طلاب و روحانیون قوام انقلاب اسلامی است لذا بایستی بسیج طلاب ارتباط خود را با حوزه های علمیه تقویت نماید.
کد خبر: ۸۸۲۶۲۰۱
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه ای با مسؤلان بسیج طلاب و روحانیون با اشاره به نقش مهم روحانیون در شکل گیری و حیات نظام اسلامی قبل و بعد از انقلاب گفت: دوست و دشمن به نقش بی بدیل روحانیت معترفند و باید اذعان نمود خیلی از مراجع و بزرگان دینی ما از دوران غیبت کبری برای تشکیل حکومت دینی تلاش و مبارزه کردند.

وی ادامه داد: روحانیون زیادی در این راه حتی به فیض شهادت نائل آمدند اما مشیت خداوند متعال بر آن قرار گرفت که بر پایی حکومت اسلامی به دست امام راحل صورت پذیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اهمیت اشراف در بسیج طلاب و روحانیون گفت: دشمنان انقلاب اسلامی متوجه نقش برجسته روحانیت در شکل گیری نظام اسلامی شده اند و در صدد تخریت چهره روحانیون در میان مردم بر آمده اند و اگر بر این عمل شیطانی خود موفق شوند، خطرات زیادی انقلاب اسلامی را تهدید خواهد نمود.

وی با اشاره به اهمیت بسزای هوشیاری و عدم غفلت بسیج طلاب و روحانیون در مقابل فعالیت های دشمنان انقلاب گفت: فلسفه وجودی بسیج طلاب قوام انقلاب اسلامی است و چرا این سازمان ارتباط قوی و مستمری با حوزه های علمیه ندارد و چرا باید بین پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد اختلافاتی وجود داشته باشد.

سردار غیب پرور با تاکید بر لزوم فعال تر شدن و حضور هر چه بیشتر جوانان در مساجد گفت: باید متولیان مساجد تمهیداتی بیاندیشند تا جوانان مساجد کشور را مملو از شادی و نشاط معنوی نمایند. وی ادامه داد: بزرگترین دزدی در عصر حاضر دزدیدن فکر جوانان از سوی عمال استکبار جهانی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: سازمان های اوقاف و بسیج طلاب و روحانیون با همکاری یکدیگر می توانند  مسائل و مشکلات مساجد را در سراسر کشور حل نمایند. 
 
منبع: Basij.ir
ارسال نظرات