گزارش صبح مغان از اوضاع فلاکت بار شهر بیله سوار؛
وضعیت نامناسب و اسف بار آسفالت خاک گرفته کوچه‌ها و خیابان‌ها در شهر مرزی بیله سوارنارضایتی مردم را به دنبال داشته و اهالی رسیدگی به این مشکل را خواستارند.
کد خبر: ۸۸۲۶۲۲۲
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل ازپایگاه خبری صبح مغان، با گذری در کوچه پس کوچه‌های شهر بیله سوار و با دیدن اوضاع ناگوار و پریشان حال این شهر تاریخی و مرزی که بوی گرد و خاک از اغلب محله های این شهر به مشام می رسد و خیابان ها پر از چاله شده است و اغلب نیز چاله ها پر از آب است، آدمی به فکری عمیق فرو می‌رود که آیا اینجا یک شهر است یا ... !

از هر شهروند و هر مسافری که اوضاع شهر را جویا می شویم می گویند: کوچه‌ها و خیایان های خاک گرفته و چاله چوله این شهر واقعاً اذیت کننده است و موقع وزش باد، گرد و خاک وارد منازل می‌شود و خودروها را خاک آلود میکند و در نهایت این امر موجب بیماری‌هایی نیز شده است.

برخی از راننده گان آژانس نیز می گویند: هر شهروند بیله سوار که با این مرکز تماس می گیرد ابتدا به فکر چاله جوله های کوچه ها و خیابان ها می افتیم که اتفاقی نیفتد. و البته هر چند هفته برای تعمیر و تعویض زیربندی خودروهایمان باید به تعمیرگاه مراجعه کنیم .

گفتنی است موقع بارندگی، کوچه‌ها پر از آب شده و رفت و آمد عابران و به ویژه دانش اموزان به شدت سخت می‌شود و بعضا به پوشیدن چکمه نیز متوسل می شوند.

با بیان بخش اندکی از اوضاع ، مردم بیله سوار از شهردار می خواهند مشکل کوچه‌ها و خیابان‌های شهر را که نیاز به آسفالت دارد برطرف کند زیرا که نشستن بر مسند شهرداری انوقت شیرین تر خواهد شد که خواسته حداقلی مردم محقق شود.

ارسال نظرات