امام جمعه سنندج گفت: سازمان آتش نشانی باید با همکاری روحانیون در مساجد در جهت ارائه نکات آموزشی به شهروندان اقدام نمایند.
کد خبر: ۸۸۲۶۲۵۰
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عصر دیروز مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهمراه جمعی از آتش نشانان به دیدار امام جمعه سنندج رفتند.
 
امام جمعه سنندج اظهار داشت : آتش نشانی جز مشاغل بسیار سخت و استرس زا است و ایثار و فداکاری جزء خصوصیات بارز آتش نشانان است.
 
 
ماموستا عبدالرحمان خدایی بیان کرد: در حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو تمام مردم تلاش ،جانفشانی ،ایثار و از خود گذشتگی آتش نشانان را بخوبی دیدند و رشادتهای این قشر زحمتکش را با تمام وجود حس کردند.
 
 
وی گفت: خداوند قطعا اجر و پادش کسی که در جهت نجات جان ومال همنوع خود تلاش می کنند بنحو احسن خواهد داد.
 
 
ماموستا خدایی افزود : گرچه حادثه پلاسکو بسیار دردناک و اندو هگین بود اما مردم بخوبی ارزش و جایگاه آتش نشانان را با تمام وجود درک کردند.
 
 
امام جمعه سنندج تاکید کرد: گاهی اوقات بسیاری از حوادث دردناک در اثر یک سهل انگاری و بی توجهی ما بوجود می آید که باید سازمان آتش نشانی آموزش رعایت نکات ایمنی را در دستور کار خود قرار دهد.
 
 
ماموستا خدایی با بیان اینکه روحانیون می توانند در ترویج فرهنگ ایمنی تاثیر گذار باشند گفت: سازمان آتش نشانی باید با همکاری روحانیون در مساجد در جهت ارائه نکات آموزشی به شهروندان اقدام نمایند.
 
 
وی ضمن آرزوی توفیق برای تمامی خدمتگذاران و کارکنان نظام ابراز امیدواری کرد با وفاق و همدلی در جهت کمک به همنوع و همشهریان خود تلاش کنیم.
ارسال نظرات