خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اسکو در مجمع عالی بسیج این شهرستان با اشاره به اینکه انقلاب با الهام از شعار هیهات من الذله اباعبدالله(ع) و با رهبری امام راحل آغاز شد، گفت: پیروزی انقلاب سرآغاز تحولات بسیار بزرگ در منطقه خاورمیانه و جهان اسلام است که با شعار نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی و استقلال آزادی جمهوری اسلامی پیروز شد.
کد خبر: ۸۸۲۶۲۵۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی افزود: هرچه از تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی فاصله می گیریم اهمیت تبیین دستاوردها و ارزش های انقلاب روز به روز بیشتر می شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف راهبردی دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم است بیان کرد: دشمن از طریق سیاه نمایی، امکانات رسانه ای و تبلیغی که در اختیار دارد تلاش در زیر سوال بردن دستاوردهای انقلاب و از بین بردن ارزش های انقلاب دارد که اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب امری ضروری است.

رشیدی نخستین دستاورد انقلاب اسلامی را سرنگونی حکومت ۲۵۰۰ شاهنشاهی و استقلال یک نظام مردم سالاری دینی عنوان کرد و یادآورشد: بیداری اسلامی و تاثیری که بر حرکتی های انقلابی منطقه دارد از دستاوردهای دیگر انقلاب است که نهضت های آزادی بخش با پیروزی انقلاب اسلامی ایران جان گرفت.

وی در ادامه تبدیل ایران به یک قدرت برتر منطقه را از دیگر دستاوردهای انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی در همه معادلات منطقه نقش آفرین بوده است.

فرمانده سپاه اسکو اضافه کرد: ورود به باشگاه کشورهای فضایی، شکل گیری نظام دفاعی با تکیه بر نیروهای مکتبی و مردمی از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که به برکت نیروهای مکتبی و مردمی به دست آمده است.

رشیدی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه اشرافی گری از آفت هایی است که انقلاب را تهدید می کند، یادآور شد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های انقلابی‌گری، انقلابی زیستن و فاصله گرفتن از اشرافیت است.

ارسال نظرات