دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان غربی:
کد خبر: ۸۸۲۶۲۷۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان غربی گفت: دولتمردان از امید بستن به کدخدا باید دست بردارند.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، یحیی عماری اظهار داشت: رئیس دولت یازدهم همچنین دولتمردان باید از امید بستن به کدخدا دست بردارند و به توانمندی‌های کشور و ملت‌مان تکیه کنند، چرا که تجربه برجام برای غیرقابل اعتماد بودن آمریکا کافی است.

وی افزود: وزیر امور خارجه کشورمان به اشتباهات خود در ارتباط با توافق هسته‌ای یعنی برجام اعتراف کرده است به طوری که چنین عنوان می‌شود که ضمن دست برداشتن از استراتژی خودشان، قول‌هایی را به آمریکا داده‌اند ولی در مقابل کنگره تحریم‌ها را به طور مجدد تمدید کرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان غربی بر لزوم برگشتن به رهنمودها و ارشادهای رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: ایشان بارها و بارها تذکرهای لازم را مطرح کردند همچنین فرمودند دشمن عهد‌شکن و قدار است، ولی به توصیه‌های ایشان توجه چندانی نشده است.

وی با بیان اینکه صحبت‌های انجام گرفته توسط وزیر امور خارجه کشورمان در کمیسیون امنیت ملی مجلس پیرامون برجام به بیرون و جامعه درز کرده است، ادامه داد: رادیو و تلویزیون این مسائل را انعکاس نداده است ولی مطبوعات به صورت گسترده آن را بازتاب داده‌اند.

عماری با اشاره به اینکه اقشار مختلف مردم در جامعه اعم از دانشجویان، فرهنگیان، اصناف و ... اتفاقات‌ کلان را دنبال می‌کنند، اضافه کرد: همچنین مردم ما اتفاقات رخ داده در زمینه‌های مختلف، نحوه تعامل و برخورد مستکبران را شاهد هستند، پس این گونه رصد کردن‌ها به طور قطع اثر خود را در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده می‌گذارد.

این فعال سیاسی برگشتن به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، پیاده کردن منویات و سیاست‌های ابلاغی ایشان در زمینه‌های مختلف به ویژه سیاست خارجی را خواستار شد و گفت: مردم تکلیف خود را در این زمینه می‌دانند و مطلع هستند که با عنایت به رهنمودهای رهبری می‌توانند به قله‌های رفیع افتخار برسند، پس آنچه اهمیت دارد این است که دولتمردان از چرخیدن گرد کدخدا دست بردارند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان غربی ضمن ابراز تاسف از اینکه دولت اجازه انتقاد درباره موضوع‌های مختلف را نمی‌دهد، یادآوری کرد: حتی شاهد هستیم راه برای انتقاد منصفانه هم بسته شده است حال آنکه چنین روشی به هیچ عنوان درست نبوده و زیبنده کشور و حکومت ما نیست.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی حتی این موضوع را مطرح کردند که در مذاکرات هسته‌ای باید منتقدان و کارشناسان صحبت کرده و نظرات‌شان را بیان کنند همچنین در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران روشنگری مورد انتظار هم صورت بگیرد ولی این رویه دنبال نشد.

عماری با بیان اینکه مقامات با تخریب و تمسخر جواب منتقدان همچنین کارشناسان را می‌دهند، اظهار داشت: حال آنکه استقبال از منتقدان یکی از شعارهای تبلیغاتی رئیس دولت یازدهم در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 بود ولی رویه‌ای خلاف شعارهای خود را انتخاب کرده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه در آستانه آغاز فعالیت‌های مربوط به انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته‌ایم، افزود: باید در این برهه زمانی دولت برای ارائه عملکرد به اقشار مختلف مردم گام بردارد، تا ملت ایران از روی اقدامات انجام گرفته و وعده‌های داده شده آحاد جامعه تصمیم‌های مقتضی را اتخاذ کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ایام الله دهه مبارک فجر را پشت‌سر گذاشته‌ایم، گفت: در این روز باشکوه حضور حداکثری آحاد مردم برای اعلام حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعلام انزجار نسبت به ایادی استکبار جهانی را شاهد بودیم.

وی مناسبت‌های ملی، میهنی و مذهبی را یک فرصت مناسب برای هم‌افزایی در ایران اسلامی دانست.

ارسال نظرات