سردار نظری در مراسم بهره برداری از فاز دوم درمانگاه ولی عصر(عج) مشهد:

درمانگاه ولی عصر (عج) می تواند نمایی از خدمت بی منت و با کرامت باشد

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: بعد فرهنگی باید در مصادیق علمی و خدماتی بروز پیدا کند، از همه عزیزانی که در حوزه سلامت خدمت می کنند تقاضا دارم کار محتوایی، الگویی که تلفیق خدمات و معنویت داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۲۶۲۹۸
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار نظری در مراسم بهره برداری از فاز دوم درمانگاه ولی عصر مشهد ضمن قدردانی از خدمات بخش بهداشت و درمان سپاه پاسداران خراسان رضوی اظهار داشت: اسلام ناب در ظاهر و باطن به واسطه زیبایی که دارد هدایت کننده و تعالی بخش است.
 
فرمانده سپاه امام رضا (ع) افزود: نظام مقدس اسلامی به واسطه ماهیتی دارد باید این ماهیت را رعایت کند که علاوه بر ماهیت زیبای علمی باید کارکرد زیبایی هم داشته باشد.

وی ادامه داد: این مجموعه در سطح بالا خدمات نوینی می دهد باید زحمت با محتوای زیبا، خدمت بی منت و با کرامت باشد که علاوه بر خدمات زیاد به همکاران و مراجعین محترم ضمن تعالی بخش الگویی برای دیگر بخش ها و سازمانها باشد.

سردار نظری با بیان اینکه موضوعات الگویی در شرایط فعلی انقلاب اسلامی نیاز داریم، افزود: نمی شود نماد و آرم سپاه را داشته باشیم و منش جهادی و عملی نداشته باشیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به اینکه بعد فرهنگی باید در مصادیق علمی و خدماتی بروز پیدا کند، گفت: از همه عزیزانی که در حوزه سلامت خدمت می کنند تقاضا دارم کار محتوایی و الگویی که تلفیق خدمات و معنویت باشد ارائه دهند.

وی ادامه داد: ما نه تنها نشانه ای از مظاهر ضد فرهنگی نباید داشته باشیم بلکه در حوزه خدمات علمی همچون درمانگاه ولی عصر در حاکمیت فرهنگی به جهت تعالی بخشی باید زبان زد باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار