خبرگزاری بسیج: مشکلات و چالش های عمرانی آسایشگاه خیریه کهریزک با حضور دکتر محمدرضا صوفی نژاد، مدیرآسایشگاه، محسن پزشکی مدیر روابط عمومی، دکتر حمیده پورفهیم معاون توانبخشی و دکتر فریبرز بختیاری معاون سلامت آسایشگاه خیریه کهریزک، مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۲۶۳۲۶
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶

   محسن پزشکی، مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک در سخنانی با ارائه گزارشی از تاریخچه این مرکز، اظهار داشت: آسایشگاه کهریزک 45 سال پیش در دور افتاده ترین نقطه جنوب تهران با کمترین امکانات به همت دکتر حکیم زاده کار خود را آغاز کرد و اکنون بعد از گذشت چهار دهه، امروز به عنوان یک برند معتبر در حوزه سلامت، علمی و موضوعات مرتبط با سالمندان، معلولان و بیماران مبتلا به ام اس، نه تنها در کشور بلکه در سطح جهان می درخشد.

وی خاطر نشان: واحد شماره دو کهریزک در محمد شهر کرج نیز ارائه خدمات به هموطنان را آغاز کرده که با احتساب این مرکز، 2500 معلول جسمی حرکتی، سالمند و بیمار MS و در کنار آن افرادی که مشکلات اجتماعی دارند در آسایشگاه کهریزک تهران و استان البرز خدمات مختلف دریافت می کنند.

پزشکی، از درمانگاه جوادالائمه (ع) به عنوان یکی دیگر از مراکز زیر پوشش موسسه خیریه کهریزک یاد کرد و گفت: این درمانگاه به صورت یک مرکز جراحی پیشرفته محدود که دارای اتاقهای عمل مجهز٬ کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی٬ آزمایشگاه، داروخانه٬ رادیولوژی و سونوگرافی ٬فیزیوتراپی٬ گفتار درمانی٬ شنوایی سنجی ٬اپیتو متری٬ ارتوپدی فنی٬ عینک سازی و اورژانس شبانه روزی بوده که روزانه به 1200 تا 1500 نفر از مراجعان، کلیه خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی را ارائه می کند. وی با قدردانی از تمامی خیرین و نیک اندیشان، تصریح کرد: درمانگاه جوادالائمه (ع) به همت خیر اندیش زنده یاد حاج جواد ارجمندی و خانواده محترمشان تاسیس شد که با کلیه امکانات به موسسه خیریه کهریزک واگذار شد تا همچنان در خدمت مردم باشد.

مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با اشاره به برنامه های متنوع فرهنگی، مذهبی، ورزشی و ... در طول سال برای ساکنان آسایشگاه، خاطرنشان کرد: در آستانه سال جدید، برنامه های شاد و سرگرم کننده و جشن بزرگی با حضور حداکثری نیکوکاران، از روز چهارشنبه سوری تا حلول سال نو برای ساکنان و افراد بستری در بخش ها تدارک دیده ایم.

 

ارسال نظرات